Gå til innhold

Er det vanlig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å føde før termin om man har myyye kynnere??

Jeg fikk i dag beskjed av legen om å holde meg veldig mye i ro fram til uke 34! da kunne jeg bare føde sa hun! er 28+3 nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt masse kynnere i dette svangerskapet (mitt 2.), men har ikke hørt noe om å føde før termin av den grunn. Har 7 dager igjen til termin nå.

Skrevet

du, det sa jordmoren min til meg også.

men hun tok visst feil ja! Jeg fødte 6 dager før termin.

venninna mi fikk samme beskjed... hun fødte to uker over termin!

hun må sjekke evnt modning for å kunne si om kynnerne har hatt noen effekt, men for de aller fleste har ikke kynnerne noen innvirkning på modning, bare kommer godt med fordi livmoren er "god trent" til fødsel!

Skrevet

Jeg har hatt masse kynnere hele veien i dette svangerskapet (mitt tredje), og ble sendt på sjekk i uke 29 for å se at det ikke var fare for åpning ennå. Det var det ikke, og har fremdeles to uker igjen til termin! Men jeg håper jo at alle disse kynnerne vil gjøre fødselen lettere og kjappere.

Skrevet

Så bra da:):) Så de kan altså gjøre fødselen lettere?

Skrevet

I så fall ligger jeg dårlig an-- har ikke merket en eneste kynner, vet altså ikke helt hva det er. Mulig at ni måneder uten denne tydeligvis noe plagsomme saken oppveier for en potensiell vond fødsel, får håpe det...

Skrevet

Jeg har i hvert fall født før termin uten og ha noe spesielt merkbare kynnere, så det kan vel gå begge veier.

Skrevet

Jeg har i begge mine foregående svangerskap hat masse kynnere og begge to ble født 2 uker over termin.

Denne gangen har jeg også veldig mye kynnere, noen er noe vonde, men jeg bekymrer meg lite.....

Skrevet

¤LiLlE mY med gogutt i magen ¤

vet ikke om fødselen blir noe lettere etter mye kynnere, men vi får satse på at de har trent livmora godt opp slik at den er sterk som en okse :) kan jo hjelpe det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...