UnePune äntligen hemma! Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Bor hos svigers, og skulle overraske med å rydde og vaske kjøkkenskapene...fytti så mye gammelt, hehe! Klarte å fylle 5(!) bæreposer med gammelt for! Ganske tomt i skapene når svigers kommer hjem fra hyttetur, hehe! =P
pinglo Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Så flink du har vært.! Men det er desverre ikke sikkert at de setter pris på hva du har gjort. Mange rare folk.. Men håper svigers blir veldig glad for det du har gjort.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2007 De er sikkert ikke enige i alt jeg har kasta("det er jo ikke dårlig selv om det gikk ut på dato i 2001...") men alt i alt veit jeg de blir gla, for de gidder ikke gjøre det selv, hehe! Og plutselig har de plass i skapene igjen =P
Kondis som en murstein Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 Skulle åpne en boks ananas hos svigers forrige helg. Best før 1992, så den gikk i søpla... Verste er at de flyttet til Norge fra Sverige i 1996, hehe...
Anne-B. Skrevet 10. juli 2007 #5 Skrevet 10. juli 2007 Hehe, jeg har rydda i skapene til mamma nå mens vi har vært her. Fant endel utgått på dato her og ja, selv om det ikke skrev seg så langt tilbake som i 1994 Håper de setter pris på det.
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #6 Skrevet 10. juli 2007 Bra jobba! En del tørrvarer gjør det jo ingenting om blir litt "gamle", men uff da, det får være grenser....
UnePune äntligen hemma! Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. juli 2007 Hvis det er gått ut for 5 år siden og ikke åpna, er det vel sannsynlig at det ikke blir åpna på enda 5 år...hehe! Lot et par ting stå igjen da, selv om det var gått ut...veit jo hvordan de er =P
♡ Rødhette ♡ Skrevet 10. juli 2007 #8 Skrevet 10. juli 2007 Fant mye rart som var gått ut av dato her også en stund.. Tok en ordentlig røsk...;o Men etter brannen ble jo alt kastet så nå er alt ferskt.. he he...;o
UnePune äntligen hemma! Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 10. juli 2007 Uff, har sikkert mye gammelt hjemme i skapene jeg og...gruer meg til å rødde opp i de(og resten av huset!)
mayaya Skrevet 10. juli 2007 #10 Skrevet 10. juli 2007 Ehm.. Fant litt når vi flytta, vi også... Men nå er det bare nytt :-) Bortsett fra melka da, som alltid blir gammel.. :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå