Gå til innhold

Et par små spørsmål...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kynnere/sammentrekninger (tror jeg), men det føles litt ut som at babyen presser magen ut skikkelig hardt, litt vanskelig å vite hva som er hva, men magen blir ihvertfall strammere og hardere... Flere som har vanskelig for å kjenne forskjell. Sitter nemlig å tenker på at hvis det har vært kynnere hver gang så har jeg kanskje ikke kjent så mye liv idag.

Så lurer jeg på: regner dere hikking som liv liksom, skjønner jo at han lever hvis han hikker, men er det nok bevegelse på en dag hvis den lille bare hikker flere ganger på samme dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som mener noe? eller ingen som er våken? hehe :o)

Skrevet

joda eg er våken.. nekter å legge meg.. og vet eg vil angre på det.. eg har det på samme måte.. akkurat nå er det et kjempe press og magen er stein hard.. og den slipper ikke taket.. beibin er kjempe vill.. har ikke vert sånn på flere uker.

hikkong er masse liv ja.:)

eg har knapt merket hikking på denne ungen, og har vert bekyra for om det er normalt.. :)

Skrevet

eg merker knapt kynnerene mine til vanlig..

:)

Skrevet

Takk for svar :o) blir så nervøs når jeg kjenner mindre liv, har en veldig rolig baby i magen, og når han da blir enda roligere enn vanlig blir jeg jo helt nerv, har vært inne på sykehuset en gang for det, men alt var bra.

Skrevet

eg svarer deg på dette innlegget eg..

veit kor du har det nå!! :)

skal LOVE at du ikke har noe å gru deg til!!

det er vondt å føde. men det er oppningsriene som er verst, det er ikke så gale å føde ut ungen faktisk.. (det er jo det vi jenter tenker da, at beibin kommer ut der nede) :)

og det å bli mor er noe helt fantastisk.. eg og sambo lurer fælt på korfor vi ventet så lenge:)

det er sefølgelig slitsomt, men det er absolutt mest kosing!.. det er ikke Sååååå slitsomt at det går utover hus, mann og helse :)

vi vart liksom advart av de erfarne vennane våres

... -men har ikke merket så myee av alt det negative som de skremte oss med. :)

Skrevet

ja, du må bere kontakte føden når du er redd pga lite liv.. spes nå på slutten.. ikke vær redd for å mase på de!!

eg hadde ogso lite liv med ho første, var noen ganger på sjekk med ctg for det.. .denne beibn er helt turbo..:)

men det er altso helt normalt å kjenne mindre liv helt på slutten..:)

Skrevet

ja det går sikkert fint, er mindre redd nå enn jeg har vært, er vel såpass klar for å få ut bebisen nå at det bare får være vondt liksom...

ja det er mange som sier mye sånt, nå er det slutt på ditten og nå blir det ikke mere datten osv. men det blir jo så klart en stor forandring å plutselig ha en liten her hos oss, vi gleder oss masse! mannen min har en sønn på 11 år, så han har jo gjort dette før.

hvordan er formen din da? begynner du å bli veldig klar du og?

Skrevet

ja. no vil eg bli ferdig.. er så sliten og sipper over den minste ting.. har ei jente på 16mnd som krever sitt.. så har lite energi når dagen har gått, og sambo jobber mye og er sliten han og..

eg er har blitt tung og fått litt vann i kroppen som gjør at eg syns det er tung å gå.. (vondt)

+ har litt bekkenløsning.. hadde ikke det på første..

hadde rier 27 juni. med 5 min mellom, og trudde eg skulle føde då.. men det var falsk alarm ,og kjent knapt noe siden.. hadde ikke det skjedd så hadde eg ikke vert så utolmodig nå!

gjekk 10 dager over sist, og regner med ei reprise nå..

:)

nå må eg legge meg.. :) lykke til i natt.. tenker at beibin din koser seg der inne!! :)

Skrevet

ja lillegutten min er vel bare litt trøtt ikveld! det er jeg og, skal legge meg nå! natti natt :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...