Gå til innhold

Hvor mange ganger i døgnet spiser babyene deres nå? (Morsmelk el. mme)


Mamman til Mari

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

 

Mme ca hver 3-4t.. sover natta gjennom, så det blir vel 5-6 måltider alt ettersom når hun våkner/legger seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi.. er jeg skikkelig på villspor nå da? Min spiser (fullammes) ca 15- 16 ganger i døgnet (fra kl.00.00-00.00). Gjort det siden fødselen, er 10 uker nå. Så heldige dere er da!! *misunnelig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kødder du? 15-16 timer i døgnet? Det er horribelt!

 

Jeg ammer ca hver 2.time. På natta "holder han ut" fra 23-05 ca.Så er det som sagt hver 2.time etter det, hvis han ikke finner på å sove 3 timer på dagen;)

 

Da blir det ca 10 ganger. Syns i grunn det er mye:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ikke 15-16 timer, men ganger.. Kanskje 10 min pr gang. Men det er så det holder ja ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nesten ikke telling lenger. Men d varierer mye. Noen dager spiser han mye, andre lite. Men blir som regel en 10 ganger i løpet av døgnet. Sover nesten hele natten igjenom, men må ha mat en gang som regel i 5 tia om morgenen. Fullammes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj..... min får morsmelk ca 4-6 ganger om dagen og 2-3 ganger om natta..........han er 10 uker til fredag han.......

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at alle kun ammer barna sine... Min får begge deler han =)

For sist gang jeg var til kontroll så hadde han bare lagt på seg ca 70 gr i uken, og det var for lite. Hun sa at han måtte legge på seg i værtfall 150 gr i uken. Så han får morsmelk hver 3. time + tilegg 1 gang i døgnet. Om natten så får han som regel mat kl 00 og kl 03.

Så det blir ca 8-9 måtider på et døgn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Ammer ca 10 ganger i døgnet tenker jeg. Og det synes jeg er mer enn nok, synes jeg sitter ute med puppen hele tiden jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var bra god lesing for meg! Gutten min spiser ca 10 ganger i døgnet (kunn pupp), og jeg tenkte det måtte være rekord! Men her er det fler :)

 

Noen dager er det fler måltider også, men da er det gjerne med en "trøstepupp" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...