Anonym bruker Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 røykte 40 om dagen til jeg ble gravid og klarte heldigvis å slutte da.. men var ikke lett. kjenner lysten av og til nå og spesielt siden det er sommer men har klart å stå han av.
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #8 Skrevet 10. juli 2007 ja:( så sinnsyk dum å begynne på en mnd etter tk kom til verden. men holdt meg under graviditeten, så klapper meg på hodet for d jeg
Tonje og Litjklompen <3 Skrevet 10. juli 2007 #11 Skrevet 10. juli 2007 Jeg røykte før, så sluttet jeg da jeg var gravid. plutselig for ca 3 mnd siden begynnte jeg igjen! Irritert på meg selv. Har store planer om å slutte igjen så fort som mulig.
Singelmamma og banden Skrevet 11. juli 2007 #12 Skrevet 11. juli 2007 Nei ikke nå lengre, jeg stumpa den da jeg ble gravid første gangen, og festrøyka en kort stund mellom nr en og nr to, men ikke et eneste trekk siden jeg ble gravid med nr to - og kjenner fortsatt suget en gang i blant ved spes situasjoner.
yinyang Skrevet 11. juli 2007 #13 Skrevet 11. juli 2007 Røykte i ca 10 år, og så kom ungene, så ble det slutt. Glad for det, for røyken stresset meg sånn.... Men jeg tar en blås til fest - tre ganger i året liksom!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå