lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 bare hørte at mødre skal holde seg unna melk og hveteprodukter. barna skal spise halvparten så mye og dobbelt så ofte. så skal se holdes oppreist/sittende osv i ca en halvtime etter måltidet. grunnen til kollikk var som regel sure oppstøt, luft i magen. generelt fordøyelsesproblemer og matallergi via mors spisevaner. vet ikke om det er noe nytt for dere, men tenkte jeg skulle plotte det inn
lengter daler ned i skjul... Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 var det på dr Phil du så det? ;o) så det jeg og! hørtes jo logisk ut da. Han legen mente jo at det ofte ikke var kolikk, uten halsbrann og sure oppstøt som den lille hadde.
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2007 det var der jeg så det ja! he he. husket bare ikke hva pokker det tv programmet het. he he. jeg synes iallefall at det virket veldig logisk
kaur *har født!* Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 Jepp, det må ha vært Dr. Phil. Det var den samme legen som mente at man kunne redusere krybbedød ved å ligge på samme rom som baby og helst i samme seng, amme, ta babyen opp med en gang og noe mer jeg ikke husker... Fant boka til Dr. Sears på amazon.com The Healthiest Kid in the Neighborhood: Ten Ways to Get Your Family on the Right Nutritional Track
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå