Anonym bruker Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 skal være 10 uker men har ikke lagt på meg noe i det hele tatt. veier akkurat det samme som for 10 uker siden... har vært på konrtoll pga mistanke om MA men hcgen haddde gått opp litt så ..
Beama Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Med førstemann gikk jeg ned 4 kg før jeg begynte å legge på meg i uke 16... Jeg er nå 5+4 og har gått ned ett kilo den siste måneden. Og jeg har ikke vært så kvalm att jeg har spydd... Ikke frykt MA utifra vekten din.... Babyen er så liten enda att den ikke vil gi noe utslag på vekten hos de fleste..
Tuppen og mini Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 Tror ikke det er så vanlig å legge på seg i 1. termin. Jeg er i 13. uke nå, og har gått ned over to kilo, pga at jeg orker mye mindre mat en før....
lotta72 har fått Anders Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 Jeg er gravid for tredje gang. Og som tidligere legger jeg på meg 3-4 kilo i første trimester, for så å stå stille i lang tid. Her endt opp med ca 12 kilo totalt, som jo her helt normalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå