Anonym bruker Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Får tårer hele tiden når folk spør meg "er du gravid",nei jeg er ikke det sier jeg til noen,og jeg har vært men jeg har mistet til andre.Jeg blir også irritert over folk skal passe på meg at jeg har lagt på meg siden sist og sånt.Få heller passe på deres egne saker tenker jeg inni meg da. Jeg er lei av å svare på folk hele tiden,skulle ønske jeg kunne bare forsvinne.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Jeg sa bare "nei, vi mistet". Da pleier de holde munn
endelig bolle i ovnen Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 Hei skjønner på et vis hva du mener. Har ikke mistet,... sliter heller med det å få til noen i det hele tatt. har prøvd rundt to år. Utrolig hvor mange velmente utrolig tankeløse råd man får... ett eksempel: skulle til legen og måtte be meg fri fra jobben. Fikk da fire slengbemerkninger om at jaha da var du gravid... svarer at det tror jeg ikke.. vil egentlig ikke snakke med de jeg jobber sammen med om dette temaet siden det er litt sårt for meg... Av en eller annen grunn spres dette i løpet av dagen på hele jobben.. Så får jeg åtte velmente råd som egentlig var det samme.. Du tenker på det å bli gravid du,.. det må du ikke gjøre for da blir du jo ikke det.. Bare tenk på noe annet.. OG Ja, jeg vet jeg er hårsår,......MEN hvor konstruktivt er egentlig et slikt råd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå