Anonym bruker Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Sorry, men jeg skjønner ikke helt. Hva betyr det? Er det to navn du vil sammenligne? I så fall, ingen av dem. Med mindre du er afrikansk. Sorry...
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 øøh ja det er navn! og sorry meg for at jeg ikke liker dissa stygge norske staute navna.gøril,truls og haakon,ask og tirll fysjameg nei takk også er hun halvt utenlandsk ja det vil si mørkt hår,sorte øyne og gylden hud. Melina er et gresk navn akuratt som alexandra,adine, andrea og anita frks......Imayra er spanskt.
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 Nydelige navn, hater også alle disse stygge, norske, gamle navna selv om jeg er norsk! Snuppa mi heter forresten Amina Isabel . Melina var driitfint:) Og Imayra;) Fine begge to:)
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2007 #5 Skrevet 10. juli 2007 åå endelig en som kjønner noe her navnet til datteren din var helt nydelig! det likte jeg veldig:) hehe takk syns også di navna er veldig pene men sliter med og velge! hehe huff vansklig dette her!
Gjest Odyssey&Mikrovampyren Skrevet 11. juli 2007 #7 Skrevet 11. juli 2007 Imayra var nydelig... :-) Sterkt og fint navn
Lille søtnos Skrevet 11. juli 2007 #8 Skrevet 11. juli 2007 Av de to navnene liker jeg best Melina. Skal hun vokse opp i Norge kan det være et "lettere" navn å inneha også Slipper å stave det og at folk stadig spør om uttalen. Lykke til med navnevalg.
Nilla :-) jenter 05/07 Skrevet 11. juli 2007 #9 Skrevet 11. juli 2007 Datteren min heter Melina, men det andre var også fint!
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 11. juli 2007 #12 Skrevet 11. juli 2007 melina var ett utrolig vakkert navn...gå for det...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå