Gå til innhold

Spark??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kjente dere de første sparkene?

jeg er i uke 15 og er ganske sikker på att det er spark jeg kjenner, men er det tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er også i uke 15,og mener det er så smått med bevegelser jeg kjenner

Skrevet

Eg e nett komen i veke 17, men eg og meina eg har kjennt spark frå veke 15.. trur dt e tidleg, men dt e vel mulig:-) Eg stola iallefall på magafølelsen min, så seie at dt e babyen eg kjenne:-)

Skrevet

Noen kjenner det sikkert så tidlig....Selv kjente jeg det ikke før i uke 22, ikke et øyeblikk for tidlig!!;)

Skrevet

jeg kjennte spark rett før jeg var 15 uker:)

dette er min andre graviditet, sisit kjennte jeg det i uke 16...

Skrevet

Jeg er nå i uke 19 og vet jeg kjente spark for noen dager siden:-) etter det har det vært stille... Og jeg leter utålmodig etter tegn hver kveld :) Lurer på om det jeg kjente i uke 16 også har vært spark, men det var veldig vagt så er ikke sikker

Hører fra forskjellige folk og har lest at dette med å kjenne fosterets bevegelse er veldig forskjellig, men nå synes jeg selv det er på tide. UTÅLMODIG! :-)

Skrevet

Er i uke 16 og kjenner små bevegelser og dunk inni der hver dag nå:) eller.. Hver KVELD/natt:P

Skrevet

jeg er i min 15 uke idag, tror ikke jeg har kjent noe spark, men syns det er så rart at det rumler i magen, og bobler liksom...selv om jeg ikke er sulten....kansje noe galt med tarmene mine?hehe...noe er det iallefall:) gleder meg til jeg kjenner spark ja:)

Skrevet

Er nå i min 24. uke og er helt sikker på at jeg kjente spark i uke 13-14 for første gang.. Var usikker da, men nå har jeg litt mer å sammenligne med :-) Og hun sparker som bare pokker nå, vil nesten ikke roe seg ned :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...