Bettybu Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 ..Tenker dere av og til på dem?? Ikke fordi dere savner dem, men lurer på hva de gjør nå, har familie osv.... Var sammen med en litt "fremtredende" person for en del år siden, så jeg fant noe han hadde sagt på nettet akkurat.. Det var han som "sa opp", men helgen før jeg giftet meg fikk jeg sms, der han savnet meg... (År etterpå, så jeg tok det med en klype salt..) Mail adr sto der mn det er feil...
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Jada..tenker på dem. Særlig når jeg treffer dem igjen. Men ikke noe savn. Bare vemod av og til, og med litt latter. Men stort sett har vi vært venner i ettertid, og så har det bare rent ut i sanden med årene
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 Jada, tenker av og til på en av dem. Har også en viss kontakt, treffes "en gang hvert skuddår", og har av og til SMS-kontakt. Er delvis i samme miljø på fritiden, så da er det naturlig at vi sees der av og til.
Sistemann i magen <3 Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 joda, spesielt en Fant ut ved tilfeldigheter at ei på en av babysidene her er den nye kona hans og de har nettopp fått barn og giftet seg osv... Har derfor fulgt med på hennes innlegg litt i skjul.. hihi... Ganske morsomt å være litt "flue på veggen" i dems liv
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 10. juli 2007 #5 Skrevet 10. juli 2007 Ja, eller, bare på en. Som dumpet meg, og jeg ble helt knust. Hadde kontakt med han lenge etterpå også - var alltid noe mellom oss, men til slutt så måtte jeg bare bryte - det førte ikke med seg noe godt for noen av oss. Begge er jo i nye forhold, og avstanden mellom oss gjorde at det ble vanskelig. Men det jeg går og lurer på er om det egentlig var han som var "IT" for meg...
fiona71*2pp Skrevet 10. juli 2007 #6 Skrevet 10. juli 2007 Ja gjør det. På to av dem. Den ene fordi han var fantastisk.. og alt var så supert. Det var bare rett å slett ikke riktig tid. Han har nå fått kone og baby, og kona treffer jeg rett som det er i byen. Ønsker han absolutt alt godt.. Den andre fordi han var alt annet enn snill!
Piken på landet Skrevet 10. juli 2007 #7 Skrevet 10. juli 2007 Jada, tenker mye på en av de. Er absolutt ikke noe savn, og vet ikke hvorfor jeg tenker så mye mer på ham enn de andre. Men slik er det bare, klarer ikke å styre tankene.
SuperJessie <3 Skrevet 10. juli 2007 #8 Skrevet 10. juli 2007 Apropos gamlekjærester, jeg løp på den aller første kjærligheten i dag.. Han skulle på metallica konserten, han er opprinnelig fra kr.sand, men jeg kjente han igjen med en gang. Snudde meg fort, jeg vet han så meg og at jeg vet at han vet at jeg så han, men jeg fikk rett og slett panikk.. Kjente at pulsen steg da ja. Uten å engang se på meg, får han fortsatt hjertet mitt til å slå salto gitt. MEN; han var en dritt og jeg vet mitt eget beste.
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #9 Skrevet 10. juli 2007 Ja, gjør nok det..... Men kun på den ene. Den første... Men ikke fordi jeg savner han, men bare lurer på hvordan det går osv
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 10. juli 2007 #10 Skrevet 10. juli 2007 Er venn med min første kjæreste, og har ham på msn-lista mi, så er ofte vi snakker sammen...vært ute på byen også. Kjempekoselig fyr, men han bruker altfor masse tid på data'n (akkurat som meg!), så er best å ha ham som venn som man prater med på msn enn som kjæreste. Kan kanskje legge til at han ser litt skremmende ut for andre med kappe og 70 cm langt, mørkt hår, men han er ikke så skummel da! Han har sagt i fylla at han godt kunne forelske seg i meg, men benekta det i edru tilstand... Lurer av og til hva en annen eks av meg gjør...sist jeg hørte så var han samboer, og hadde jobb på bibliotek, men han er bitter på meg fordi jeg slo opp, så han vil ikke ha kontakt.
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #11 Skrevet 10. juli 2007 Jeg lurer innimellom på hvordan det går, om de har fått seg familie og sånt, men siden jeg ikke ser noen grunn til å pleie kontakten vet jeg lite om hva som skjer med dem annet enn hvis jeg tilfeldigvis treffer på felles kjente (begge er i utlandet, så jeg treffer dem ikke på gata).
SnupsaTupsa Skrevet 10. juli 2007 #12 Skrevet 10. juli 2007 Bare hatt en jeg tenker på som ordentlig kjæreste før... Vi var sammen i 4 år, samboere og forlovet. Opplevd utrolig mye sammen, så selvfølgelig tenker jeg masse på han, og vi er gode venner. Ble litt "kluss" akkurat da det ble slutt. Jeg flyttet ut og ble raskt sammen med hans bestekompis. Vet det virker utrolig ille, men burde vært slutt for lengst fra begges side, men ble bare sånn. Etterhvert gikk det seg til og vi er alle gode venner igjen! Snakker en del på msn, og møtes nå og da. Han er "fadder" for barna våre, og veldig opptatt av de. Vet han har ønsket seg familielivet og barn lenge så det er nok hardt siden han lever singellivet enda... I blant tenker jeg at han hadde vært en super barn, hvordan barna våre hadde sett ut om det ble oss istedet osv. Litt følelsesladet når han feks kommer og går til navnefest osv.
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #13 Skrevet 10. juli 2007 ja, kom til å tenke på her om dagen at mine x`er ble alkoholikere eller narkomane... En alkert og to narkiser Huff. Var jeg som dumpa de alle.. Kanskje det er min skyld:-/
BettyBoob Skrevet 10. juli 2007 #14 Skrevet 10. juli 2007 jeg har faktisk blitt sammen med en gammel kjæreste var sammen kort tid da vi var 16, og ble sammen igjen nå - 13 år etter!!!
winneboo Skrevet 10. juli 2007 #15 Skrevet 10. juli 2007 Lurer egentlig ikke på hva de gjør for vet egentlig det meste om de alle. Bor i en liten by..hehe.. så her vet alle alt om alle..
mayaya Skrevet 10. juli 2007 #17 Skrevet 10. juli 2007 nei, da var jeg så ung at det ikke betød såå mye liksom :-) men så dama til barndomstypen i går, så da viet jeg han et halvt sekunds tanke :-p
Mockanin Skrevet 11. juli 2007 #19 Skrevet 11. juli 2007 Inn i mellom hender det at jeg tenker på en jeg var sammen med når jeg var 15-16 år. Han betød mye for meg og var helt unik. Tok mange år før jeg møtte noen som kunne måle seg med han.. og det ble mannen min det. Sist jeg hørte noe om han så sa ryktet at han hadde kreft på et øye og sto i fare for å bli blind. Har ikke hørt noe mere siden. Måten det ble slutt på gjør sikkert sitt for at jeg hadde problemer med å glemme han. Stefaren min likte ikke denne gutten og lot det gå ut over moren min, så for hennes skyld gjorde jeg det slutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå