Stoltmai mamma:) Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Hadde en SA 23 mai, fikk mensen igjen 2juli, så nå håper kehg at det kan skje denne mnd, og at spiren min blir der.... Min biologiske klokke tiker virkelig nå, har ikke tolmodighet til å vente lengre nå..... Har jo allerede kjøpt inn litt baby ting jeg da, så ikveld satt jeg her å kikket litt og drømte meg bort.... Håper det blir en lykkelig mnd for dere andre... skal krysse fingrene for dere Masse lykke til alle sammen....
har4barn Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Er helt enig med deg!! Denne måneden er den siste muligheten for å bli gravid før terminen vår (vi mistet i uke 18 i feb/mar). Hadde håpet at vi skulle greie det. Har ikm i neste uke, så vi får bare vente å se.... Lykke til !!
Stoltmai mamma:) Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2007 Huff, det er skikkelig vondt dette her, jeg va bare 5uker på vei, men likevel grusomt... HOLD MEG OPPDATERT håper du lykkes
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 sitter med samma greia her. hattf lere sa jeg da, men nå er det svakt pos. test på gang og 2 dager over ikm aldri moro med en sa/ma. det river ut hjertet på meg hver gang det skjer. men vi må vel bare trøste oss med at vi kommer til å lykkes en gang er bare å fortsette å jobbe med saken Lykketil begge to
har4barn Skrevet 11. juli 2007 #5 Skrevet 11. juli 2007 Åh, lioevr - så spennende!!! Denne gangen må det gå bra med deg!!!! Lykke til1!!!
Stoltmai mamma:) Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. juli 2007 Hei lioevr 18pp Håper det klaffer for deg denne gangen da:) d fortjener du... du må si ifra hvordan det går da. skal krysse fingrene for deg Lykke tl
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 11. juli 2007 #7 Skrevet 11. juli 2007 hei tviler på at det går bra denne gangen. Har begynt å spotte litt brunt, og kommer en del farget slim (sorry detaljene ja) synes tr smertene er på vei. men, men, er jo som hver mnd: man må bare sette seg ned å vente og se hva som skjer :- / hvordan står det til med dere andre nå da? klem klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå