Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Vår gutt er 3,5år og vi skal nå kvitte oss med både smokk og koseklut når vi skal til sabeltan, han bruker den bare på natten. Det jeg lurer på er: Hvilken dag er det lurest å legge den fra seg? Vi tenkte å gå i parken på lørdag og søndag. Sabeltan showet er på lørdag. Tenkte å kvitte oss med smokken på lørdag, men han skal jo legge seg kl.19 (og det er viktig for meg at han sovner raskt, da han må vekkes igjen litt over kl.22 for å dra på showet) Har vi ikke smokk og koseklut da så tar det nok lang tid før han sovner. Tenkte da å kvitte oss med smokken på søndag, den dagen vi skal reise, i bilen bruker han den ikke uansett, vi skal kjøre til oslo, men det jeg da unngår er at han da ikke "glemmer" smokken når han har det gøy. Nei, nå har jeg egentlig løst problemet selv hehe... Hjalp å skrive det ned, jeg ser jo egentlig nå at vi kan kvitte oss med den på søndag og ta leggingen når vi kommer hjem, får om det blir en time med legging så har vi tid til det på søndag. Eller hvordan hadde dere gjort det?
AneB Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 Hvorfor slutte akkurat nå i ferien? Nevøen min var på sabeltann i fjor, var litt skummelt, så jeg tenker at det kanskje kan være greit å ha noen trygge og kjente saker når man skal sove...?
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. juli 2007 Han er ikke redd av seg, var der ifjor også, men da var han bare 2,5år. Nå er det på tide at smokken må vekk og det er glimrende annledning der hvor han er så opptatt av sabeltan og han har ett eget smokkerom. Hvis ikke denne gangen, når skal vi da få en slik annledning, neste år?
AneB Skrevet 10. juli 2007 #6 Skrevet 10. juli 2007 Hehe, da så. Er jo enig i at det er på tide å slutte når man er 3,5 år Lykke til!
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #7 Skrevet 10. juli 2007 da tror jeg nok jeg ville godt for søndagen. så blir han ikke påminnet den på søndagen da dere ksla dit igjen( hvis dere gir den på lørdag selvsagt). men skla begge deler bort samtidlig? eller går det an å bare gi smokken og la han ha kosekluten litt til. før den også forsvinner????
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 10. juli 2007 Tenker på det samme jeg også nå. Kanskje kluten kan være igjen da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå