Tomine is my star Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Noen som vet eller har noen sammen med seg som har litt peiling på bruktbil loven??? Jeg kjøpte en 97-modell i desember,har vært masse plaget med den siden da,vært inne på verksted med den tilsammen 5 ganger,nå står 6.gang for tur... Dette er feil som har vært på bilen siden jg kjøpte den.. Vil faen ikke ha den dritt bilen mer..hva kan jg gjøre???
Gjest irismor Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Ta kontakt med forbrukerrådet, kanskje de kan hjelpe deg med problemet.
ketosina Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 kjøpte du den privat eller gjennom forhandler?
Tomine is my star Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. juli 2007 Forhandler... D er jo greit at de har vært rimelig å prøvd å fixe ting,men jeg vil jo ikke ha en bil som må på verksted annen hver uke... :/
ketosina Skrevet 10. juli 2007 #5 Skrevet 10. juli 2007 regner med du hadde 3 måneder bruktbilgaranti på i allefall motor og drivverk, for det dekker kjøpsloven. Hvis ting som du har sagt fra om innen de 3 månedene stadig går i stykker/de ikke klarer å finne ut av eller fikse, mener jeg å huske at du har rett til å heve kjøpet. Evt. ta den på NAF-test hos et verksted som ikke har forbindelse med der du kjøpte bilen, og få forhandleren til å fikse ALT naf-testen finner. men ring forbrukerrådet, de har gode svar.
Tomine is my star Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. juli 2007 Skal ringe den j.... forhandleren i mårra...er så siiiint!!!! Var på verksted med den i forrige uke,da sku de fixe alle tinga som var feil..bla at den ikke ville starte i ny og ne.. I sta startet den ikke!!! Pratet også med forhandler tidligere,om at de ville ha fornøyde kunder,så han var villig til å ta inn bilen,og la meg kjøpe en annen bil.. Men når vi skulle prate tall ville han gi meg 24000 mindre enn det jeg kjøpte bilen for,syns det var et altfor stort tap etter 7måndter,når man enda tenker på alle plagene jeg har hatt med bilen... Føler meg lurt... :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå