Gå til innhold

Ikke i form i dag.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette har vært en laaaang dag!!!!!

Er plaget med en del blodtrykksfall, som gjør at jeg blir slapp og svimmel!

I tillegg er jeg så kvalm som bare pokker!!!!!!!!!!

Nå de siste par timene har magen min vært "rar"...........vet ikke hvordan jeg skal beskrive det jeg,men føles ut som om jeg skal sprekke når som helst rett og slett.......har i tillegg en del kynnere,og babyen sparker som bare det.

Jeg er lei av å være i dårlig form........!!!!

Flere som er slik????

Jeg er forøvrig i uke 38 og har 18 dager igjen til termin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei .. jeg har det på akkurat samme måte som deg, har kynnere hele tiden og svimmel. Og plutselig er det all for varmt, så all for kaldt fram og tilbake.ungen er aktisv som bare det.

Og i tillegg hvis jeg ikke spiser så blir jeg så kvalm at jeg må spy så må spise noe hele tiden nesten, sulten hele tiden ..

kjedelig =(

Skrevet

Er aktiv som bare det babyen min også.........er jo bra det da=)

Men når en er kvalm og "uggen" i tillegg blir det nesten for mye av det gode.....!!!!!!

Jeg blir også kvalm så fort jeg blir sulten...........så er bare nødt til og spise noe selv om jeg egentlig ikke har lyst på en dritt!!!!!!!!!!

I dag har det gått i bananer......hehe=)

Skrevet

hehe ,, jeg hiver i meg vannmelon og jordbærmelk.

Samboeren min rister bare på hode hehe for når jeg spiser blir jeg nesten sulten igjenn før jeg blir mett hehe nei skal holde ut den siste uken nå så er jeg endelig ferdig,

Blir en stund til jeg skal ha en unge til ivertfall hehe .. =O)

Skrevet

Du skal ha ks ser jeg på nicket ditt??

Må på en måte være deilig og vite når du skal få hilse på den lille i magen din.................skulle jeg ønske jeg visste også.....!!!!

Tiden blir jo ekstra lang å da når en bare går å venter!!!!

Skrevet

merker at formen er dårligere nå på slutten =(

i går kastet jeg opp som bare det.. blæ... vært kvalm i flere uker, og veldig svimmel.. hatt en del BL fall jeg også... må ta dagene med ro og hviler på sofaen flere ganger.. heh...

snart over nå jenter.. hold ut litt til bare ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...