sirkelkatten Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Når er det trygt å slutte med å koke flasker? Vasker de i maskin på 70 grader. Når kan de drikke vann som ikke er kokt? Koker dere skåler, skjeer o.l. som babyer spiser av?
Siril&Tord sin mamma Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 hei. til eldstejenta kokte je flaskene hennes til ca 3mnders alder. til minstemann har jeg aldri kokt flaskene, men satt de i oppvaskmaskinen. det har aldri vært noe problem med noen av dem. kokt vann gav jeg til siril var ca 4mnder, og Tord er bare 2mnder, så han får det fortsatt. vi har meget godt vann her i halden, så slutter nok når han begynner å nærme seg 4mnder. ellers har jeg aldri kokt det barnet spiser av osv. kun brukt oppvaskmaskin på 60grader.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå