Gå til innhold

Hei lilja.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har fått vår første felles venn på facebook. :-))

En av mine gamle flammer.... :-D

Hvordan går det med flyttingen da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he he!!!!

Ha ha ha!!!

Sier du det? Gikk på gymnaset sammen. Han er jo en knakende kjekk kar, da. Du har visst god smak! ;-DDD

Men jeg har incestsperre mot klassekamerater, gamle og nye.

Dårlig. Det går så seint!!! -Men, det er jo fordi jeg ikke egentlig ønsker å flytte, jeg skulle ønske huset der sto her. Da tenker jeg vi hadde fått opp farta, ja!

Skrevet

Hehe

Det begynner å bli noen år siden.. Vi har kjent hverandre i over tolv år nå, alltid hatt en god kjemi.

Så du har lyst å bli boende opp i lia. Er ikke helt sikker på hvor det nye huset er. Det blir nok sikkert fint der også :-)

Skrevet

Jada, det har sine sider, det var jo derfor vi kjøpte. Uansett må vi ha mer plass, så her er ikke et alternativ. -Men det hadde vært fint å beholde det, leie det ut kanskje, og flytte tilbake hit på våre gamle dager.

Nei, det får være måte på å tenke framover.

Har du det bra? -Ser ut som det skjer en del i livet ditt.

Skrevet

Ja, det er stadig nye kurs som jeg flyr rundt på.

Om en uke drar jeg til Oslo, for så å dra videre opp igjen til Bjørkedalen for et kurs som skal holdes der i en uke. Så blir det nytt kurs i Ålesund faktisk, i midten av august. Det er det jeg og en til som arrangerer for kursholderen. Det gleder jeg meg til, har tatt del en før, får repetere det nå og tatt del to gratis. :-)

Det er kjekt, men det er litt slitsomt å reise så mye... Men nå skal jeg snart begynne å jobbe, i september tenkte jeg. Da blir det mindre reising. Det skal bli litt godt å roe seg litt ned. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...