Gå til innhold

dere som har hatt mykje kynnere o.l.

Anbefalte innlegg

Skrevet

fødte dere før termin? til termin, eller etter?

har slitt lenge med mykje kynnere, menssmerter, og vonde tak i ryggen.....lurer på hvor lenge dette kan vare....

og om det kan føre til at eg får før termin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde kjempe sterke kynnere men fødte etter termin

Skrevet

Jeg hadde mye kynnere fra 4-5 mnd med begge jentene mine. Fødte dem begge to uker etter termin.

Skrevet

Hadde mye kynnere fra uke 18-20, fødte to dager etter termin. Hadde masse maserier i tiden før også. Ikke hver dag, men av og på i ca. to uker før fødsel...

Skrevet

åånei for en prognose... jeg har mye kynnere og nå (7 uker før) begynner det med litt tak i ryggen (menssmerter) og må puste meg litt gjennom dem og dette sier dere skal holde på til ETTER termin...

aiaia - blir en laaaaaaaaaaang sommer ja

Skrevet

usj!

eg som hadde håpa på at prinsessa kunne kome nokre frå dagar før....

sjølv om eg kan holde håpet oppe....

får vere flink å gå tur dei siste vekene :)

så lenge kroppen vil spele på lag,....

eg blir gal av desse vondtene....gal,sur og sliten....

Skrevet

Jeg hadde masse kynnere og jeg fikk gutten min 4 dager før termin;o)

Skrevet

jeg hadde masse kynnere sist gang og fikk jenta mi 11 dager før ul termin. denne gangen fikk jeg kynnere kjempetidlig ca uke 11 eller noe, men de siste par ukene har det begynt å kjennes veldig godt i ryggen også, spesiellt på kvendene. har lurt et par ganger på om det kan være begynnelsen på en fødsel, men heldigvis ikke, har 9 uker igjen! håper å få ei uke eller to før denne gangen også jeg da=)

Skrevet

Jeg fikk kynnere med førstemann da jeg var 17 uker på vei, skikkelig plaget, han fikk jeg 14 dager før termin og fødsel varte i 1t 45min. Gikk med skikkelige onde kynnerer i to dager før. Nå er jeg gravid 25uke og 3 dager og kjente kynnerene allerede i uke 14. Har det akkurat likens som med førstemann. Så jeg krysser fingeren for at fødselen blir like rask denne gangen også.

Skrevet

kanskje der er eit lite håp om at ho kan kome litt før da :)

ca ei veke før hadde vore bra! så rekk ho å kome til verden før svigermor og tante fer til syden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...