Gå til innhold

Til alle dere ketolysefans........ Nå har jeg baket brød.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte ketolyse bakemiks "life"butikken hadde det her og sitter nå med nydelig hjemmebaket proteinbrød.

mmmmmm med somatost på. Yammi.Det beste av alt bare 1 kerbohydrat per skive brød ;o))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså tomatost.;o))

Skrevet

Hva mener du med ketolyse?

Skrevet

Dette er altså et proteinmel som er spesielt laget for de som går på ketolysekuren.

Skrevet

jeg er litt nyskjerrig på denne kuren...trenger å gå ned 10+ kg... I et tidligere innlegg leste jeg at du skulle sjekke noe i en bok du hadde. Hva slags bok er dette? -grei for nybegynnere...? Noen tips ? Har lest litt på lavkarbo.no og har en liten ide om hva dettte går ut på.

Skrevet

Ok, da må jeg spørre - hva er ketolysekuren?

Skrevet

Linker inn litt hva jeg har skrevet om dette tidligere.

Denne kuren er mest egnet til mennesker som har mange kilo å gå ned. Alle vi som går på denne kuren går ned ganske mye i vekt på kort tid og vi kan ikke holde på med dette i evighet. Når vi skal tilbake til et større karboinntak, må vi legge om livsstilen og leve på mindre karbohydrater resten av livet. Vi må da leve på en sk Fedon Lindberg diett, eller Atkins fase 3.

Hvis vi bare kutter ut og spiser like mye fett som nå og dessuten blander det med karbohydrater, ser vi snart ut som elefanter igjen.

Vi begynner sakte men sikkert å lege til karbohydrater igjen. ca 5 hver 14 dag, samtidlig som vi kutter ned på fettinneholdet og øker aktivitetsnivået.

man mener at Atkins, eller en diett på Fedon Lindberg passer mye bedre og er bedre for kroppen til de som bare skal ned noen få kilo. Det handler uansett om å endre livsstilen når man vil ned i vekt.

Cat.68

[

Sv: alle dere karbohydrat-slankere!!! dette var skikkelig digg!!!!!!! NYTT 20:55 10.07.2007

Det absolutt beste er å sette seg inn i kuren orntlig. Kjøp boken "Slank med ketolysekuren" skrevet av Torkil P Andersen, og logg deg inn på

www.lavkarbo.no der det er mange mange som deler erfaringene ved denne og andre lignende dieter.

Cat.68

[

Sv: alle dere karbohydrat-slankere!!! dette var skikkelig digg!!!!!!! NYTT 21:03 10.07.2007

Det er jo liksom ingen fasit på dette. Man spiser jo vanlig mat untatt potet,ris,pasta og brød. Pluss at man passer på at man ikke spiser mer en 15-20g karbohydrater per dag. Det er jo så mange matvarer det er snakk om at man kan ikke legge det ut her. Se bak på pakkene og regne så ut karbohydratene per 100gram. Ren kjøtt,fisk,og ost inneholder ikke noe karbohydrater (untatt brunost og prim) så det kan man jo spise nesten ubegrenset. Grønnskaer som vokser under marken skal du ikke spise ei heller frukt. Unntaket er jordbær og bringebær, men også de inneholder en del karbs, så da gjelder det å spare seg opp.

Bruk mye ren kjøtt, kylling, omelett bavon og egg etc og fyll på med litt grønnsaker (som du må regne karber på) så har du kommet langt.

Cat.68

[svar på dette innlegget]

Tilbake til Skravlesiden

Som sagt sjekk her der får dere egentlig alle svar dere trenger.

www.lavkarbo.no. det er gratis å bli medlem i forumet.

Tips en venn

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------

For deg med barn

mellom 3 og 12 år

GRATIS NAVNEGUIDE

Startside for foreldre

Skrevet

Dytter litt jeg.

Skrevet

Hvor bor du? Får man tak i det melet på life i Bergen også, eller er det bare individuelle life butikker som tar det inn? Fader også, nå var jeg nettopp på åsanesenter der de har en life, og så visste jeg ikke om dette.

Skrevet

Jeg har ikke sett det noen steder, men syns ikke det var noe problem å bestille det på www.ketolyse.no Bestilte stix, soyaprotein og de 2 forskjellige ketolystablettene som anbefales samtidig. Selger også boka der, abolutt verdt å ha "utstyret" Har gått ned 2 kg jeg siden fredag.

Skrevet

Der tok du meg. Jeg elsker jo å bestille på nett. *ruslerinnogserhvadehar*

Skrevet

Aaaalt for høy porto. Kan ikke fordra å bli loppet på porto. Leter litt i butikker først. ;o)

Skrevet

Jeg bur i Verdal og det er ikke akkurat verldens navle, så hvis de har det i vår life butikk her regner jeg med de burde ha det i Bergen ihvertfall noested. Jeg kjøpte også ketolysetablettene der

(krom-kalium), (magnesium) og (selen-zink). Ketostixene mener jeg var billigere på apoteket, og boka kjøpte jeg på libris for 249 kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...