Gå til innhold

Nevada har fått sin prins:0)


 boble <3

Anbefalte innlegg

Kl 20:20 i kveld kom gutten:0) Han var 3935g og 52cm lang!

 

Gratulerer så masse til de lykkelige foreldrene. Blir stor stas på treffene fremover nå:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye!!

 

Blir nesten litt sjalu jeg nå, når alle våre får så tidlig eller på termin :-) Håper inderlig det skjer med meg også...

 

Blir nok mer liv på treffene fremover nå ja, arti!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse! Kanskje vi blir 4 med barnevogn neste gang, hvis de som har fått sist kommer. Blir moro! Jeg skal begynne å ordne min lille prinsesse klar for å gå på treff nå ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så sjalu på dere som skal på treff i dag... hadde jo så lyst å hilse på nurkene, men har ingen barnevakt så får lage god lunsj til meg og gullet her hjemme i dag.

 

Håper det blir treff neste uke, da er jeg med!!!!

 

Kos dere jenter og babyer;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Thia!

 

Vi hadde plassert deg på fødestua vi nå, var jo sikker siden vi ikke hadde hørt noe :-). Kan jo ikke si jeg liker tanken på at du skal snike i køen, selv om det bare er snakk om en dag...

 

Både mamma22 og sommer-barn (vet ikke helt om nickene stemmer, men du vet vel hvem jeg mener) var der med jentene sine, og de er jo bare nydelige. Blir ikke akkurat mindre utålmodig av å se dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha ha I wish!!!

 

Ingen fare for sniking, absolutt ingen tegn på fødsel her i gården:0( Trodde jeg skulle ha et avslappet forhold til at termin datoen nærmer seg, men det er jammen ikke lett når ALLE driver å ringer å hører hvordan det ligger ann. Blir jo så utålmodig selv av dette maset...!

 

Skulle veldig gjerne vært der med dere i dag hadde gledet meg til å se lille prinsessene. Ble det avtalt noe nytt treff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse til Nevada og den nybakte familien!!:) jammen ikke dumt å få litt før termin og slippe de siste vente-dagene! Kos dere massemasse!:)

 

Thia: jeg kom også inn her for å se om det var kommet noe melding om at du hadde født nå!hehe....vi var så sikre der vi satt i dag!;) og jeg skjønner kjempegodt hva du mener om å bli utålmodig pga alle som ringer å spør om det er noe på gang!holdt på å bli sprø på slutten,jeg...gamle venninner jeg ikke har kontakt med o.l som ringte flere ganger i uka! DET blir man utålmodig av det...Vi har forresten avtalt nytt treff neste onsdag igjen, samme tid og sted...greit å holde onsdagstradisjonen vedlike!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var utrolig søte de småpiene til mamma22 og sommerbarn ja. Æ å vil no! Ble plutselig fødeklar delux no og utrolig utålmodig. Hehe!

 

Vi avtalte treff samme sted og tid neste onsdag.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke meningen å ikke si i fra altså...Hadde gitt beskjed til Veronica om at jeg ikke kom, men hun trodde jeg hadde sendt den meldingen til alle:0)

 

Kommer neste onsdag og om jeg mot all forventning er midt i fødsel, så melder jeg dere først...;0)

 

Gleder med sååååååååån til å hilse på babysene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle gratulasjoner:) Vi er jo bare SÅ stolte av lille gullet vårt!

 

Har store planer om å komme på treff igjen på onsdag (regner med det er samme tid og sted?)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe morsomt om du kommer!! Vil jo så gjerne se gullet, selv om jeg for min egen del bare blir mer og mer sjalu... :-)

 

Same procedure as last (time).....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...