Anonym bruker Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Er det vanlig å blø lenge etter å ha satt inn spiral? Satt den inn for en uke siden og blør litt enda, ca et halvt truseinnlegg. Altså ikke mengder, men likevel litt. Har forøvrig blødd helt siden fødselen for snart 8 uker siden, selvfølgelig mindre og mindre etterhvert, men har vært hos lege og gynekolog som sa at alt var normalt. Prøvde å ha sex, men det var vondt på "fremsiden" "inni der". Er jeg den eneste som blør så lenge og som opplever dette? Beklager ekle detaljer, men det er jo ikke så lett å spørre om dette andre steder ;-)
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 satt du inn spiral så tidlig etter fødsel??? Jeg fikk streng beskjed av legen min at man skal vente til man er ca 3 mnd etter fødsel, pga da er det nogenlunde normalt nedi der....
meg & to små vampyrer Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 Hei! Jeg fikk satt inn hormonspiral 10 uker etter fødsel. Hadde renselse så lenge eller så hadde legen satt den inn 6 uker etter fødsel. Jeg blødde hver dag i 5 mnd etter den kom inn. Så da tok jeg den ut til slutt, for jeg orka ikke mer. Ikke mye, men nok til at man blir stressa og veldig veldig lei. Hadde menssmerter første dagene etter innsettelsen, men ellers ikke vondt eller ubehag (ikke vondt ved sex heller). Om det fortsetter å gjøre vondt bør du kontakte lege, men blødninger er normalt opptil 6 mnd etter den er satt inn. om det er hormonspiral det er du har da.
meg & to små vampyrer Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 Forresten, det med at der vondt ved sex er vel ganske normalt de første månedene etter fødsel. Det gjorde vondt til hvertfall 3-4 mnd etter fødsel på meg. Pga sying og alt det der:) trenger ikke ha noe med spiralen å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå