Gå til innhold

stikking rett over skambenet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har det sånn,har hatt det i flere timer nå,og har ikke termin før 24 sept(ul termin),å slutten av aug i følge mine utregninger..er så ubehagelig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan komme av at barnet treffer nerver, fordi det er på tur lenger ned i bekkenet ditt. Har hatt en hel del stikking der nede nå på slutten av svangerskapet. Stikkingen ble forsterket alt ettersom hvordan baby lå.

Hvis du derimot er bekymret over dette, skal du bare ta kontakt med fødeavdelingen og spørre de. De kan gi et mye bedre svar. Hvem vet, kanskje det er menstermin som stemmer best hos deg? Lykke til!

Skrevet

Tror det også kan være at babyen sparker på blæra.. det har iallefall jeg følelsen av, fordi jeg kjenner det når hun beveger seg veldig, og føler liksom at jeg kjenner stikking helt ned til urinrøret.. og etterpå må jeg veldig tisse:) Kan det være det samme?

Jordmoren til en her inne hadde sagt at det også kunne komme av at hodet til babyen "skrur" seg ned i bekkenet, klar til å feste seg.. så om det er det, så er smertene bare positive for meg, for da vet jeg at det begynner å nærme seg.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...