Gå til innhold

13 år og utsette mensen??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal på ferie nå og min datter på 13,5 skal ha uka si. Hun har hatt den regelmessig i over 1 år og jeg lurer på om hun kan få noen primolut tabletter av meg. Hva tror dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville snakket med lege først hvertfall.

Skrevet

Det er ikke farlig... Har gjort det selv når jeg var ca. samme alder, og det sa lege at ikke var noe farlig!

Skrevet

Takk skal du ha:) Mener også at jeg gjorde dette i ny og ne.

Skrevet

Men behøver ikke nødvendigvis alltid å funke da:) Men farlig er det ikke:D

 

Kos dere på ferie!!

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Åssen tabletter er dette? Er det farlig for damer på nesten 50?

Skrevet

Dette er noen hormon tabletter man kan ta for å utsette mensen i max 2 uker. Slett ikke farlig og slett ikke for unge piker som deg ;-)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Har ustabile sykluser så går ikke for meg, men spurte på vegne av mamma...hun skal på ferie med kjæresten og var bekymra for å få mensen!:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...