trekløvermor Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Vi skal på ferie nå og min datter på 13,5 skal ha uka si. Hun har hatt den regelmessig i over 1 år og jeg lurer på om hun kan få noen primolut tabletter av meg. Hva tror dere??
2 søte små gutter Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Ville snakket med lege først hvertfall.
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 Det er ikke farlig... Har gjort det selv når jeg var ca. samme alder, og det sa lege at ikke var noe farlig!
trekløvermor Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. juli 2007 Takk skal du ha:) Mener også at jeg gjorde dette i ny og ne.
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #5 Skrevet 10. juli 2007 Men behøver ikke nødvendigvis alltid å funke da:) Men farlig er det ikke:D Kos dere på ferie!!
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 10. juli 2007 #6 Skrevet 10. juli 2007 Åssen tabletter er dette? Er det farlig for damer på nesten 50?
trekløvermor Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. juli 2007 Dette er noen hormon tabletter man kan ta for å utsette mensen i max 2 uker. Slett ikke farlig og slett ikke for unge piker som deg ;-)
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 10. juli 2007 #8 Skrevet 10. juli 2007 Har ustabile sykluser så går ikke for meg, men spurte på vegne av mamma...hun skal på ferie med kjæresten og var bekymra for å få mensen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå