Gå til innhold

Noen som har 7-seters bil her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Isåfall, hvilken bil har du, og er du fornøyd? Vurderer sterkt å kjøpe meg en sånn, men har så lite peiling på hva jeg skal se etter.

Må være en veldig billig en da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eier ingen men har lånt/testet mange. Anbefaller ikke de "små" om dere skal bruke alle 7setene og i tillegg ha bagasje. (veldig trangt)

Da ville jeg gått opp en str til seat alahambra, ford galaxy, vw sharan (sharan og galaxy er samme bil da). Billigst ut der er vel forden nest etter kommer vw og dyrest er seat. Det er mange andre litt større 7setere også men med 2 onkeler en svigefar og en mann som er mekanikere så har jeg hørt en del om merker man IKKE bør velge!!!!

Skrevet

Vi har en Plymouth 1998 modell. Kjempefin plass. Veldig fornøyd.

Betalte 2300 dollar for den.Men i Norge er jo prisene annerledes,da..

Skrevet

Citroen C8 - kostet brukt (2003) nesten 300 000...

Fornøyd :-)

Skrevet

Ford Galaxy og VW Sharan er ikke lenger samme bil, da... Anbefaler deg også å kikke på Ford S-max. Ganske annerledes enn f.eks. de to andre jeg nevner, men ganske spennende. :-)

Skrevet

Vi har en 1996 mod Peugeot 806 (diesel), som 6 seter. Har i dag kjøpt en 807, 2003 mod (ps:vi skal selge vår "gamle" bil til en relativt rimelig pris.er en velutstyrt utgave). Jeg bare nyter disse bilene. Herlig å kjøre, trille vogna rett inn i bila, god og romslig plass til våre fire barn.Vedmodig å måtte selge gamle-bila, men mannen bruker en del bil gjennom jobben, så vi fant ut at vi måtte kjøpe en nyere. Setene i bila er enkeltestående, slik at de kan flyttes seperate.

Skrevet

hva skal du selge den for da? ;) på jakt etter ny bil!

Skrevet

80 000,-. (eksl. omreg. på ca kr. 1500)

Den er gått ca 180 000 km, skiftet girboks juni 06, skiftet servopumpe juli 07. Dette er to utgifter på 45 000,- tilsammen.

Den er billig i bruk, .....fylte diesel i dag.....hadde kjørt 82 mil og fylte 78 liter. Det er kun bykjøring.

Klimaanlegg, sommerdekk på lettmetallfelg, vinterdekk (piggfri, ny høst 06) på stålfelg med peugeotkapsel, 2 soltak (som aldri er brukt pga klimaanlegg).

Det er noen bitte-små bulker i karoseriet (helsikes kjøpesenter-parkering!!!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...