Anonym bruker Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 jeg har falt totalt for navnet julia,å vil gjerne at jenta skal hete det. men far nekter,uten å kan gi en grunn.saken er den at han gjorde det slutt for 14 dager siden,(OGSÅ uten noen spes grunn) før respekterte jeg hans nei på navnet,men når han plutselig velger å gå fra meg 2 mnd før fødsel,har jeg ikke et fnugg av respekt igjen,å kommer til å kalle jenta for julia!!! hva syns dere om det??
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 Jeg syns ditt valg er helt greit. Det er jævlig gjort av en mann å forlate sin høygravide samboer uten å engang oppgi grunn. Jeg syns godt du kan bruke det navnet du ønsker selv når mannen din har gitt faen i deg. Julia er et helt fint navn det.
SusyQ Skrevet 10. juli 2007 #5 Skrevet 10. juli 2007 Vell, det er barnslig, umodent og neppe særlig lurt i forhold til å ha et best mulig forhold til mannen som er far til din datter, og som du dermed må samarbeide med for all fremtid. Når det er sagt er det selvfølgelig fullt forståelig om du blåser i hans mening, når han dumper deg 2 måneder før fødsel. Så du vurderer dette best selv..
Tussa og Sofie Skrevet 10. juli 2007 #6 Skrevet 10. juli 2007 Da synes jeg du skal gå for Julia hvis du ønsker det! Fint navn!
Anquor Skrevet 10. juli 2007 #7 Skrevet 10. juli 2007 Han kjem nok til å like julia til slutt uansett, er jo jenta hans og gjer som du vil du søta, han gjekk og litt "hevn" må no du få ta....
Julie83 Skrevet 10. juli 2007 #8 Skrevet 10. juli 2007 Skjønner deg godt jeg! Har han noen andre forslag da? Utrolig dårlig gjort å gå fra deg på dette tidspunktet. Håper du har det bra, og gleder deg uten ham! Julia er et kjempefint navn! Hilsen Julie:)
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2007 #9 Skrevet 10. juli 2007 i know!! (vi har også to barn fra før,jeg har også to fra tidligere) han har gitt f... fra første stund,har vist null interesse for jenta,eneste grunn jeg kan komme på at han ikke vil ha julia er for at jeg vil det. han bestemte navnet på vår første,vi var enige om nr to.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2007 #10 Skrevet 10. juli 2007 skjønner ikke hva han tenker på,vi forlova oss i jula,skulle egentlig gifte oss i sommer,men da lillemor varslet sin ankomst utsatte vi det til neste sommer... men..
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 10. juli 2007 #11 Skrevet 10. juli 2007 Bare han ikke forbinder det navnet med noen, da..... Det var det første som slo meg. Tenker siden han ikke vil si hvorfor han ikke vil bruke det navnet og ikke vil ut med hvorfor han gjør det slutt.. :o/
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2007 #12 Skrevet 10. juli 2007 jeg mistenker at han har funnet en annen,men "tørr" ikke si det.. jeg skjønner bare ikke hvilken jente som vil ha en som svikter familien sin 2 mnd før fødsel.. å har fire barn fra før... mulig hun heter julia ja,men who cares...
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2007 #13 Skrevet 10. juli 2007 Kall henne Julia du, det skal vi også ) Kjempefint navn )
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 10. juli 2007 #14 Skrevet 10. juli 2007 Finnes mange bitcher rundt omkring. Fytt i rakkern! Men det er jo ikke sikkert det stemmer.. Synes han eksen din er helt merkelig, jeg. Han skulle hatt i ræven med øks!! Han kommer vel snikende med halen mellom beina om ikke lenge!
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2007 #15 Skrevet 10. juli 2007 ja,han er merkelig,har aldri skjønt tanke gangen hans,men at han skulle svikte oss sånn hadde jeg aldri trodd. ingen som tror meg når jeg forteller det til dem heller,må nesten bryte sammen før de skjønner alvoret. det er så mye i denne "historien",å så stygt gjort av han at jeg er ferdig med han,hit er han ikke velkommen mere,kun som pappa!! det som bekymrer meg nå er våre små gutter:(
Love my kidz Skrevet 10. juli 2007 #16 Skrevet 10. juli 2007 Jeg ville nok gjort det samme HI - og Julia er jo et nyydelig navn, så han venner seg nok til det =)
LRMG Skrevet 11. juli 2007 #17 Skrevet 11. juli 2007 Hvis du skal være konstruktiv, så kan du jo kalle henne Julia, men gi henne et mellomnavn som faren kan velge. Lille Julia bør jo ha en best mulig start i forhold til faren sin også...
@nne p@ l@nne Skrevet 11. juli 2007 #18 Skrevet 11. juli 2007 Han burde jo i hvert fall komme med et godt forslag til navn da. Noen som skriver du er litt barnslig her, men det hadde søren meg jeg også tillatt meg og være hvis min hadde gått fra meg på den måten. Med tanke på å ha et godt forhold til barnefar og unngå konflikter, tror jeg vel neppe at du velger navnet Julia vil skape de største vanskene fremover. Verre er det at han bare har dratt uten noe spes grunn synes jeg.
Genusa&Andreas3mnd Skrevet 11. juli 2007 #19 Skrevet 11. juli 2007 Med tanke på at du er alene nå og at han har gått fra deg uten engang å avslutte på ordentlig vis, synes jeg det er helt fair at du kan velge et navn du liker. Det lille privilegiet der synes jeg du kan unne deg, med god samvittighet!!
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #20 Skrevet 11. juli 2007 jeg er av den oppfatning at blir han ikke glad i jenta si for at hun få "feil" navn,er det noe som er helt galt.. HI
ramløsa- nok en gang Skrevet 11. juli 2007 #21 Skrevet 11. juli 2007 Skjønner godt at du har lyst til å ta igjen, men tror kanskje du vil angre på å gjøre det akkurat på den måten, det er jo hans barn også uansett- og selv om han har vært en slyngel. Synes forslaget om dobbeltnavn kanskje kan være noe- så kan han komme opp med det andre. Men det godtar du jo bare hvis det er fint, så klart. Lykke til videre- det høres ut som en veldig trist og lei situasjon. Håper du har mange rundt deg som passer på deg.
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 11. juli 2007 #22 Skrevet 11. juli 2007 Skjønner deg godt jeg! Og Julia er et nydelig navn! Om spira i magen min er ei jente skal hun også hete Julia, med Kristiane som mellomnavn! =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå