Gå til innhold

Hvilken bank synes DU er den beste???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på å skifte bank.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sparebanken hedmark som er en del av sparebank 1. De har visst dyre forsikringer men vi har annet forsikringsselskap.

Skrevet

Jeg har nettopp skiftet til storebrand, mest fordi den er gebyrfri.

Eneste ulempen er at de ikke har lokale med kassefunksjon her jeg bor så alle penger MÅ overføres via nettbank eller på annen måte.

Skrevet

Vår er også gebyrfri.

Skrevet

Men hvor ofte trenger du egentlig å fysisk gå i banken? Bruker jo kort og nettbank til alt nå.

Jeg er også kunde i Storebrand Bank, og er veldig fornøyd med det!

Skrevet

Handelsbanken, kjempefornøyd!

Skrevet

Vi har Din Bank.Den er kun nettbasert. Men for oss passer den perfekt, da vi aldri går i fillial for å gjøre bankerend. Ingen gebyrer, og god hjelp fra konsulenter (pr. tlf, mail) hvis en har behov for det. Ble også kåret til beste bank i vg for kort tid siden..............

Skrevet

Skandiabanken... helt topp ingen gebyrer :) Hater å betale for gebyrer, blir grinete når banken skal ha gebyr når jeg bruker mine egne penger og gjør jobben selv!!!!!

Skrevet

Har sparebank1-nord-norge. Får masse fordeler der via LO.

Har akkurat byttet dit fra nordlandsbanken, fordi de var direkte ufine og vanskelige når jeg skulle opprette sparekonto til beibis..

Skrevet

Vi bruker Tolga-Os Sparebank. En liten bank, men veldig kundevennlig. Byttet fra Nordea og fikk gunstigere rente og bedre lånefordeler...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...