MissBehave Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 He he he,min amerikanske mann er utrolig ivrig med navneforslag,men det kan gå ganske over til tider. Når det gjelder jente så har han oppheng i Aurora,og det er jo greit nok. Värre om det blir gutt Da er hans forslag (om jeg klarer å huske alle): Titan Vegas Hurricane Kentucky Karasjok(ja,dere leser rett.han synes det höres töft ut) Alaska Sonic Det siste i dag er : Montreal (etter favoritt baseballaget) He he he,mener ikke å henge han ut.Jeg er jo glad for at han er engasjert Har dere fått noen horrible forslag ?
Nummer tre <3 Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 hehe... nei forslagene hans suger! ikke så voldsomme som dine her da! hehe! vanskelig å overgå de!!!! nei, hans er litt mer kjedelige, og vanskelig å si.. som nicole (kjemefint på engelsk, men vanskelig å si på norsk...
Ioren Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 Ikke verst =P Min kjære er også ivrig, men ikke med så mye ... uvanlig ser at det er forskjellige navnetradisjoner i Norge og USA ja =P
MissBehave Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. juli 2007 He he he,det er bare at jeg klarte å finne den mannen med mest tragisk smak.Og det värste er at han er bombesikker på disse navnene sine. Får håpe at det blir jente:Aurora er jo et navn
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #5 Skrevet 10. juli 2007 ti hi kentucky... tenkte med en gang på kentucky fried chicken!!!!!! mmm det er godt det.. eneste horrible samboeren klarte og komme med var at han foreslo faktisk og kalle ungen vår det samme som eksen hans hvis det blei ei jente... ikke akkurat akktuelt altså
Anquor Skrevet 10. juli 2007 #6 Skrevet 10. juli 2007 nesten litt letta når eg las denne tråden og eg som trudde det berre var min mann som kom med forslag som "Madagaskar" !! ellers så er det fiffige forslag i alle retningar
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #7 Skrevet 10. juli 2007 Min kjære har flest forslag som innebærer oppkalling etter hans fotball-helter. Og samtlige er vel mer eller mindre uaktuelle. Men hvis vi får jente har vi bestemt oss for Matilde, og det var det faktisk han som kom på!! Så nå er han er så stolt som en hane! Jeg hadde egentlig tenkt på Ida Marie, men da han sa Matilde smeltet jeg med eeen gang
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 10. juli 2007 #8 Skrevet 10. juli 2007 Kan ikke si at barnefar har vært særlig flink...det eneste han vil er Olga!
petite fleur Skrevet 10. juli 2007 #9 Skrevet 10. juli 2007 Ha ha ha! Karasjok!! Jeg ler meg i hjel.... "Hei, jeg heter Karasjok Hansen", liksom.... Men moro at mannen din er engasjert da!!
Tredjepåplass Skrevet 11. juli 2007 #10 Skrevet 11. juli 2007 De andre to gangene har han vært flink med navneforslag, men denne gangen vil han ikke diskutere det en gang! Ganske frustrerende... Jeg har mange forslag som jeg syns er gode, men han bare sier at det og det navnet er uaktuelt, samtidig som han ikke vil komme med egne forslag. Det eneste er sånne tulle- forslag som Erhard og sånt. /(håper jeg ikke sårer noen med det eksempelet...) Irriterende!
Fabelaktiv Skrevet 11. juli 2007 #11 Skrevet 11. juli 2007 Min klarte å foreslå Tillmann om det blir gutt - det syns jeg tar kaka.. men Karasjok er jo nesten litt kult da hhehe (men ikke om man bor i Norge kanskej)
ana baroma Skrevet 11. juli 2007 #12 Skrevet 11. juli 2007 Vi har i grunnen hatt en grei prosess så langt med navn, men jeg husker sønnen hans mente at dersom han fikk en lillesøster en gang, så kunne hun hete det samme som mamma, for det var jo verdens fineste navn.... Da var han 5 år,nå er han 7, og skjønner at vi ikke kan kalle lillesøster det:) Karasjok Johansen hadde jo vært noe, det.... hehe
mynona fødte 290907 Skrevet 11. juli 2007 #13 Skrevet 11. juli 2007 Her er det jeg som bestemmer mest. Han har kommet med ett forslag som jeg syns er uaktuelt, å så har jeg kommet med ca. 5 som han har til vurdering. Det blir nok et av "mine", men han er hjertelig velkommen til å komme med flere forslag. Det viktigste er at vi begge er 100% fornøyd med valget.
rosa og en blå Skrevet 11. juli 2007 #14 Skrevet 11. juli 2007 hehe.. mannen min sier Tidemann... (er ikke såå veldig seriøs da, men han sier det hadde vært kult) *??* Det var han som kom på navnet til jenta vår, Stine Og han har komt på de fleste navna vi skal velge mellom nå.. så ja, han er kjempe flink:)
2søtesmåh Skrevet 11. juli 2007 #15 Skrevet 11. juli 2007 Her er det jeg som har kommet med liste på liste med forslag, som alle blir avslått og ikke et navn tilbake.... Jentenavn har vi ett klart, bør ha to, men vi fikk høre på UL i uke 32 at det (med så stor sikkerhet som man kan si det) blir gutt. Så et jentenavn er nok. Vi har aldri hatt skikkelige forslag på guttenavn, selv ikke da jeg gikk med førstemann,- og vi ikke visste kjønn. Hadde to jentenavn til vurdering, men ingen guttenavn..... Vil ha noe typisk norsk og enkelt, det er vi enige om begge, men han vil ikke ha navn som han aldri har hørt før, samt at ingen vi kjenner/vet av for godt bør ha det samme navnet, og det skal ikke være et poppis navn og IKKE navn til noe A-kjendis...... Hmmmm, som om det er mulig. Og de to forslagene han har kommet med har vist seg at jeg har bl annet et søskenbarn med det ene navnet og en onkel med det andre, så han er liksom litt fjern synes jeg ja. Men vi blir vel enige ) Vi har et vi vurderer sterkt, men som er på full vei opp i popularitet, men likevel fortsatt under 2000 i landet som heter det og de siste 10 år er det under 10 personer (i snitt) i landet som har fått det.... Det som holder oss tilbake er det at det er på vei oppover på popularitetsstigen, men det er i forhold til hvor mange som har fått det navnet før og siden det er VEEEELDIG få...... Vil ikke si det her, for det er et veldig "vanlig"/"normalt", enkelt og "stødig" guttenav, som jeg tror mange kan falle for...... og i tilfelle vi velger det så er jeg redd at det kan bli mange gutter med det navnet i år... ) Lykke til alle sammen med navnevalget
lotta72 har fått Anders Skrevet 11. juli 2007 #16 Skrevet 11. juli 2007 Samboeren min vil ikke diskutere navn. Han mener at det er noe vi kan snakke om siste uken. Datteren min har derimot skrevet en lang liste, men favorittnavnet hennes er Herkules. Ikke aktuelt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå