Gå til innhold

Gubben havna på sykehuset i dag,,,,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Må bare lette min glede etter en rimelig hektisk ettermiddag. Mannen min ringte i 3 tida og sa at han var på vei til sykehuset. Han trodde armen var brukket. Jeg måtte i hui og hast levere Mathilde til bestemor og bestefar og dra til sykehuset. Godt de er nærmeste nabo sier nå jeg. På sykehuset møtte jeg mannen min som hadde enorme smerter. Det ble noen lange timer på sykehuset, men etter røntgen viste det seg at det var skulderen som var ute av ledd. Takk og lov for det. Etter mye dop (smertestillende) og mange forsøk klarte endelig en sterk mann å få skulderen på plass. Det tok tid for å si det sånn. Nå er vi endelig hjemme igjen etter noen hektiske timer. Både jeg og mannen min er utrolig takknemlige for at det gikk så bra. Jeg tør ikke tenke på hvis det hadde endt med brudd eller brukket arm, Det hadde blitt tøft de neste ukene/månedene. Så nå er avreisen utsatt noen dager. Jeg får reise til Kristiansand når det går litt bedre med han...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, dette var dramatisk! Bra det ordnet seg og at han fikk den på plass igjen! Stakkars, det hørtes ikke godt ut!

Du får pleie han vel!

Skrevet

Åh, kjære deg! Det har vært en hektisk dag for deg ja.

Men det er ikke bare bare å få skulderen ute av ledd, det er også smertefullt i etterkant. Og tar litt tid for å restituere muskulaturen i området rundt skulderen. - Han kommer til å føle seg mørbanket en stund stakkars... Men det er tross alt bedre enn å fly rundt med gips og fatle i 6-8 uker...

Ønsker mannen din god bedring, og dere begge en avslappende kveld.

Skrevet

Huff, noen dramatiske timer ja! Godt det endte slik da. Selv om han sikkert har ganske vondt, så er det bedre enn brukket arm!

Skrevet

Oj det var litt av en dag! Godt at armen ikke var brukket, men det er jo sikkert tøft for det. Håper det går bra med han og at dere kan reise snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...