Gjest Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Er det noen der ute som lever (ekstremt?) sunt? Som trener, ikke spiser usunt og tenker mye på helsen? Jeg lurer på hvordan dere får det til? Det er sikkert en livsstil, men hvordan begynte dere? Trenger inspirasjon.....
Lille Filur Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Jeg blei forelska og sammen med en sånn en, det var min inspirasjon og begynnelsen på noen år med mye trening og sunn mat. Gud så deilig. Er ikke helt der nå for å si det sånn, kunne trengt litt inspirasjon selv;o)
Twig Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 Her ble kostholdet helt lagt om, det hjelper! ) Trening ved siden av er viktig Jeg fikk endel hjelp fra legen og andre instanser, og det har gått overraskende bra
somm@r Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 Jeg er nok en av dem ja. Jeg trener ofte, gjerne 6 ganger i uka. Trener variert; fotball, ellipse, pilates, styrketrening, dans og jogging. Elsker å trene, så det blir naturlig for meg. Har selvfølgelig perioder der jeg er sliten og liten lyst til å trene. Da tar jeg noen hviledager før jeg setter i gang igjen. Ellers spiser jeg sunn mat vil jeg si; grøvt brød,knekkebrød, grove frokostblandinger, sunne middager med rett fett. Godsaker hører lørdagen til. Det er en livsstil å være sunn. Kan være vanskelig å snu en usunn livsstil, men det er fullt mulig. Ta en ting om gangen. Da er det lurt å begynne med frukt og grønt. Vi spsier enormt mye av det, fem om dagen er allerede unnagjort til lunsj. Vi har noe grønt/frukt til hvert måltid. Kveldsen består ofte av bare det. Til kos bruker vi gode frukter som meloner, plommer, moreller ol. Vaniljekesam en godt til det. På stranda koser vi oss med oppkuttede grønnsaker og frukt, mens andre trør i seg på chps og godteri. Dette livet passe oss ypperlig. Det gir en enorm energi og vekt er ingen problem. Klart vi skeier uy i ny og ne og koser oss med det fordi vi vet at hverdagene er sunne og gode. Synes vi får en bedre livsskvalitet enn våre venner som er veldig passive. Det er fullt mulig å snu, en må bare være litt sta. lykke til
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 11. juli 2007 #5 Skrevet 11. juli 2007 Ja kan vel si at vi lever sunt.. men vi koser oss med god mat og godt drikke i ferier/helger,,, men skofter ikke treninga fordet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå