Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da stikker jeg på ferie. Krangl i vei, og ha en praktfull sommer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal nok klare å koke sammen noe dritt du skal få slengt i trynet når du kjem attat!

God ferie=)

Skrevet

Trodde ikke du hadde ferie jeg - jobbet døgnet rundt og sendte barna på feriekoloni... (he he)

Skrevet

Jajaja... Du får kose deg uten oss... -Går jeg ut fra, siden du "stikker" og ønsker oss en "praktfull sommer".

Høh. Har de ikke internett der du skal? Hæ?

-Eventuelt får du sende meg et livstegn;-)))

Skrevet

Jo, nå er jeg på dine kanter av landet, og der har de selvsagt internett .-D Får nok ikke tid å stikke innom, reiser videre på mandag.

Skrevet

OK; du får sende en sms om du er nær byen eller kjøpesentrene og kan ta en kaffe i morgen eller mandag, da;-)

Det ser kanskje ut som om jeg tilbringer livet på nett, men sannheten er at jeg bare er innom når jeg ammer hjemme, eller har søvnvansker fordi tv'n virker. -Man kan altså ikke stole på at jeg ser det som legges her...

-Dog flott å vite at jeg ikke er alene om å ha internett i min del av verden!

Håper du storkoser deg, regner med det var du som tok været hit? -Kom du i dag?

;-D

-Ha en fortsatt fabelaktig ferie;-DDD

Skrevet

Nei, vi kom på fredag og reiser videre sørøstover på mandag. Har en del representasjon i mellomtiden, så det blir nok ikke denne gangen, dessverre :-) Gi lyd neste gang du er i Bergen da, lilja, så prøver vi igjen.

Skrevet

Will do, will do;-)

Representasjon, faktisk! -Var det du som var Mette Marit, altså? Jeg trodde det var Hufsemor@ jeg. Jaja. Man lærer så lenge man ... drit i det, forresten.

Jaja, du får representere fra deg, så vi får sola tilbake her. Ha en flodders helg i min vakre landsdel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...