Gå til innhold

lurer mye på dette ang utflod..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

litt ekkelt dette kanskje men jeg må bare spørr...

Utfloden min har plutselig blitt gul/oransje...har alltid vært hvit..

Har det noe å si? eller er det helt vanlig?

Noen som vet hvorfor?

litt flaut dette så jeg er anonym....:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jo være soppinfeksjon kanskje? Det hadde jeg med nr.2..

Skrevet

off da...:)

er det farlig for baby på noen måte?

Har hatt det ganske lenge nå....har ikke tenkt så mye over det....tenkte det sikkert var normalt??

men det lukter ikke noe spesielt, og jeg klør ikke...gjorde det det hos deg?

Skrevet

Ikke farlig for baby så lenge du ikke har åpning vil jeg tro, men sikkert greit å kurere før fødsel. Det er noen år siden dette, men tror jeg reagerte på fargen og mengden før det begynte å klø, og derfor kom kjapt igang med medisin.

Hør nå med lege for sikkerhets skyld, ellers kan du høre på apoteket om du kan prøve de melkesyretablettene de har - husker ikke hva de heter, men de er reseptfrie. Kan jo være det bare er litt ubalanse i hormonene der nede, at det ikke er sopp.

Skrevet

Går det an å bruke reseptfritt middel mot sopp uten å ha påvist soppinfeksjon? Må man til lege å få det bekreftet liksom?

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Trenger ikke gå til lege...det du kan er å bruke en soppkur. Anbefaler pevaryl med 3 stikktabletter og salve...da må du bruke fingeren når du stikker inn tablettene, og bruke salven i 2 uker (kan hende du må kjøpe mer salve etterhvert). Har du en partner så må han også få salve. Sov uten truse på natta, og gå med bomullstruser om dagen (har du mulighet så kan du også gå truseløs om dagen, men du må ha på klær vaksa ved minst 60 grader og av naturmateriale), og ha sex med kondom (sæd og sopp er ikke bra kombinasjon). Kostholdsmessig sett er det greit å holde seg unna gjær og sukker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...