Anonym bruker Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 hvor mye betaler dere dagmammaer i timen? vi skal ha dagmamma for gutten vår bare et par timer to ganger i uken og tenkte hun skulle få litt ekstra betalt da, ettersom hun blir bunden på så kort tid? men hva er normalt?
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 200-250 er vanlig å gi pr.dag. Eller 30-35 kr.timen. Hadde kanskje gitt 100,- pr dag jeg..??
Zandra, fikk Jonas 7. feb Skrevet 11. juli 2007 #5 Skrevet 11. juli 2007 Vi betaler for full plass, dvs hente/levere tidl kl 7/senest kl 17, og betaler kr 4000 mnd. Nå beg jr i park fra høsten av og betaler da kr 4000 mnd til dagmamma og hun dekker parkavgift og vakter.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #6 Skrevet 12. juli 2007 takk for svar! har sagt hun får 50 kr timen. det blir ca 100 kr dagen viss pappaen klarer å være hjemme til kl 16 da:) hehe:) han skal det altså... jeg jobber bare 2 kveldsvakter i uka så det blir ikke så mye penger i lengden, men hjelper oss veldig:)
Siril&Tord sin mamma Skrevet 12. juli 2007 #7 Skrevet 12. juli 2007 unnskyld meg, men er det en dagmamma som synes det er greit med to timer ett par ganger i uka? håper dere kjenner/omgås vedkommende utenom de timene også. ellers tror jeg barnet deres aldri vil blir ordentlig kjent med dagmamma, og mulig engstelig osv.. hadde nok tatt hele dager jeg hvertfall. ikke meninga å være kritisk eller sånn, for dere avgjør jo selvsagt hva dere ønsker, men ville dele mine tanker bare
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå