Gå til innhold

Jeg savner Pastor Evensen, jeg...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det har jeg skjønt:/ Ikke noe alvorlig, håper jeg?

Skrevet

Ja der sier du noe...Lenge siden vi har fått høre "Guds-ord" nå.......

Skrevet

En som pleier å være innom og velsigne oss. Lenge siden sist nå. Syk stakkars.

Skrevet

Noen som har sagt det da ?!

 

-Men det er lenge siden vi har fått en "preken" fra ham.

Tydelig du ikke har vært borti ham, Siklerotte........hehehe

Skrevet

Har ikke det......

 

Men er det så ille det han sier da??

Skrevet

Åh...GUD ! Håper du får "møte" ham, selv...*ler*

-kan ikke beskrives.................;))

Skrevet

Djeeeeezzzzzeeeeeeezzzz.. skal ringe han jeg.... Tror du trekker tilbake dette med at han virker kjekk:-)

Skrevet

Synes nesten en pastor bør være mann, bare fordi jeg synes det...... Men jeg tror han er kjekk uansett hva dere sier.... Han virker kjekk

Skrevet

Han er opptatt med å ta seg av kirketjener Berit.

Skrevet

Pastor Evensen og Miranda 77. De må være de ultimate par ;o))

Skrevet

Neh, Miranda er litt for drøy, selv for pastoren. :-D

Dessuten hva skal kåte Gustav gjøre om Miranda stikker av til Evensen.

Skrevet

Ja det var det da ;o))

Skrevet

Denne pastoren kommer ikke tilbake..... Etter at han ble avslørt med heftig sex sammen med kirketjener Berit inne på sexdebatten, så har det vært mistenkelig stille fra den kanten:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...