Gå til innhold

Lidel butikkene!....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som handler der? er det noe billigere enn i andre butikker??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lidl hvertfall.

Ekstremt billig ¨på frukt og grønt.

Bruker bleiene derfra, synes de er bedre enn libero og pampers. Så er de mye billigere.

Skrevet

Lidl..

De har kyllingnuggets der.. ganske billig..

Ellers har de en del fine tilbud av og til.. Handler ikke mat der, men det er noe billigere ja..

Skrevet

De har billige og bra bleier iallefall. Ellers har jeg inntrykk av at de vanlige merkene de har der er dyrere enn i andre butikker.

Skrevet

Er helt hektet på musliblandingen de har med nøtter og rosiner den er sinnsyk god!

Skrevet

Synes bare reklamene ser helt gyselige ut, og har aldri falt meg inn å gå på en Lidl butikk...

Handler mest på Obs! jeg... Der er mange gode tilbud, billige bleier, og godt utvalg :)

Skrevet

Kanskje du bør prøve å tråkke innenfor dørstokken før du uttaler deg?

Skrevet

Fikk bare lyst å si mitt førsteinntrykk av Lidl... Beklager...

JEg har vært innom alt annet, Smart Club, Ultra, Obs, Rema, Rimi, Spar, Bunnpris, Ica - u name it.

Men Lidl frister bare ikke.... sorry

Skrevet

de har knall goe hamburgere der de med amerikansk flagg på,de beste jeg har smakt hvertfall.å så har de eplebrus i 1.5 liter knall go når den er iskald,sjokoladen der er også god,så har de mange goe nonn fodd produkter hvær uke som er billig

Skrevet

Youghurten som du får kjøpt i spann er helt utrolig god! Mannen og barna har dilla på vaniljeyoughurt med sjokoladebiter (jærk!), og jeg har fersken og pasjonsfrukt. Den er billig når den er på tilbud (14 kr for 1 liter), men kjøper den mest fordi den er så god :)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Er litt langt herifra for å ta dagligdagse innkjøp, men er innom der for å kjøpe bleier, og da må jeg bare kjøpe sånn sjokoladepudding de har der!

Skrevet

jeg har sammenligna prisene på det jeg kjøper på lidl og rema 1000.. for meg er det billigere å handle på rema...

Skrevet

Har vært innom der noen ganger for å handle nonfood(kunstnermateriell og sånt), og har nettopp funnet ut at bleiene derfra er jo mye bedre (og billigere) enn pampers(blæh) og libero(greie nok), så heretter kjøper jeg bare det til kidsa. Ellers så er jo frukta bra og billig. Må innrømme jeg ikke har prøvd så mye annet...er litt vanemenneske =P Hehe!

Skrevet

Handler bleier, grønnsaker, salami i tynne skiver, yoghurten som en annen her snakket om, appelsinbrus og non-food på Lidl. Og godterier :o)

Skrevet

...og det er billigere enn på andre butikker ja!

Skrevet

Vi handler bleier og toalettpapir på Lidl, og lørdagsgodteriet bli kjøpt inn der.

Skrevet

Ingen vil innrømme at de har lyst å gå på Lidl er min påstand.. Men har du først vært der å "våget" kjøpe noe så kommer du nok igjen. Vi har funnet youghurt - kjempegod til snuppa. Kjøper ingen andre plasser. Min mann har funnet en orange juice som han ikke kjøper andre plasser, den er lik den Tine Premium men halv pris.. Cornflakesen er og lik den Kellogs på smak og hvertfall halv pris. Syns generelt en får mye i posen for lite peng der..

Og frukt og grønt er som regel halv pris av kiwi og disse andre. Dessuten har de karbonadedeig til 27-34 kr og det er nesten halvpris av de andre.

For 3 uker siden kjøpte jeg ett mini lekehus, fullt møblert, i plastik som hun har stående på ett lite bord, elsker det huset som har 53 deler.. kosta 149 kr..

Og min mann kjøpte en kraftig høytrykkspyler der i vår til halvpris.

Og så har de knallgode morgenbrød - holdt jeg på å si haha, nei de har noen knallgode "bricks" kaller jeg de men heter sikkert noe annet...

Skrevet

Åhh, ja der kom jeg på noe mer. Vi kjøper altid de Amerikanske Sandwich brødene der. Ungene elsker dem ;o))

Skrevet

Jeg er der ganske ofte. Har ikke problemer å si at jeg handler der. Hvorfor skulle jeg?

Frukt og grønt er billig og grei

så har de en tynn salami, chilli sterk. knallgod

så har de en interessant frossenpizza med spinat. mannen hater den, men ikke jeg

dopapir

mineralvann i 2liters flaske med sitronsmak er topp

godteri

jeg handler også på meny eller obs, alt etter behov.

Skrevet

Sambo er ass. butikksjef på en Lidl butikk så vi handler ganske mye der =) Det er praktisk og greit og de har veldig mange av de vanlige norske matvarene. Gulost, melk, cola, sjokolade, dopapir, kjøttdeig og diverse handles der. I tillegg til non-food ettersom vi trenger og har lyst på.

Skammer meg ikke over å handle der :D

Skrevet

Handler der av og til.

Billigere bleier

yoghurt / kvarg

Kaffe latte pulver o.l.

Grønnsaker , men de holder dårlig

Skrevet

Veeldig sjeldent jeg er innom der.. men hørt det skal være billig ;)

Skrevet

Har aldri handla der....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...