Gå til innhold

Bryluppsgave hjelp helt fantasiløs :`(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjeeeelp..skal i brylupp i helga å har ikke snøring på hva jeg skal kjøpe..er det noen her inne med gode råde? Pris rundt 500-1000

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste som skal gifte seg har vel en ønskeliste et sted?

Skrevet

kanskje de har lagt ut ønskelister....eller at du vet de sparer på servise, bestikk eller glass. gavekort i en butikk de kan kjøpe seg noe bilder eller annen kunst...

Skrevet

Hvis de ikke har lagt ut ønskeliste hadde jeg kjøpt et kult/flott bilde.

Har de alt de trenger og lit til finnes det mange spesielle og veldig nødvendige gaver her: www.gaversomforandrerverden.no

Skrevet

Et magnoliatre....:)Det ville i alle fall jeg blitt veldig glad for. Gavekort på kunst er jo bra, sjekk opp ønskelister, kule keramikk-kopper...

Skrevet

jeg har spørt om hun samler på noe, men nei..De har heller ikke lagt ut noen liste..hun bor i svergie å vi har ikke så god kontakt lenger..

Skrevet

Ok.. da skjønner jeg at det kan blir vanskelig..

Hva med et deilig sateng sengetøy? Er forresten på tilbud på princess enda tror jeg...

Eller noen luksus håndklær, morgenkåper?

Ting de får bruk for ihvertfall.

Skrevet

Hva med f.eks. 6 fine vinglass e.l.

Fiskekjele (det kjøpte vi til ett vennepar, de ble kjempeglade for det var ikke sånt de kjøpte seg selv)

Grillpanne

Kunst

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor i Sverige de bor..men kanskje dere er flere som kangå sammen og gi de ett gavekort på spaweekend på t.eks Selma Lagerløfs spa????

Skrevet

Rett og slett skikkelig silkelaken??? Vi fikk det, det eneste dumme er at det blir ødelagt av mine "tørre sprukne" føtter.....

Skrevet

Hva md kakespade? De får du i nesten alle prisklasser, vi kjøpte det + noe annet i sølv til søskenene til sambo.. mener kakespadene kostet 600-700 hver... og kakespader er ikke noe man kjøper selv så ofte?

Skrevet

Slike glassfat til å henge på veggen, som de selger på flere glassmagasiner? Fra Steninge Slott tror jeg.

Eller noe riktig "norskt", som noe glasskunst fra Hadeland Glassverk, Blaafarveverket eller noe sånt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...