mamma til to små gull Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Fikk så plutselig lyst på vafler, noe jeg som regel bare spiser hos mamma =) Noen som har en god vaffeloppskrift??
Florry- m 1 stor og 1 liten Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Bruk det du har! Bruker bare hodet når jeg lager vafler....3 egg, godt med sukker, vaniljesukker og smeltet smør, hv mel, melk/fløte/rømme- så er du ihvertfall godt igang.
mamma`n til Jonathan Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 4egg 2kopper sukker 4kopper mel 3kopper melk 1-2ts bakepulver 1 klatt med smeltet smør bon apetit t:o)
mamma til to små gull Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. juli 2007 Da tror jeg at jeg prøver det =)
Dailis Skrevet 10. juli 2007 #5 Skrevet 10. juli 2007 Trenger ikke oppskrift. Ta litt hvetemel i en bolle, ha i sukker, litt vanlijesukker og bakepulver(ca en teskje av hver) litt salt (ellers smaker det ingenting) spe i melk til det blir en jevn og glatt røre, smelt litt margarin å ha oppi, og knekk i to-fire egg. Ha gjerne i litt fløte/rømme osv...faktisk kan vaniljesaus være godt;) Vil du ha de sunnere så ha i sandmalt hvete, fin..eller havregryn. Og reduser sukkermengden/smøret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå