Mamma til to tette Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Må innrømme at jeg ikke har satt meg sånn inn i tenner, trodde det var månedsvis til. Og det er det sikkert men de siste dagene har pjokken blitt gal etter å bite på ting, vært sutrete og sikkelet flommer over. Han har også hatt noe løsere mage, kan dette også være et tegn? Vet at man kan kjøpe noe for å smøre på gommene, skal man begynne med dette allerede så tidlig? Takker for svar
twoboys & a girl Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Sønnen min fikk tenner rundt to mnd. Brukte dentinox på han da.
HØNAogEGGET *har født* Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 min bror fikk tenner da han var 3 mnd. Jeg var selv 5 mnd og andre i fam var ca 1 år. Enkelte kan være født med tenner. Så jeg tror alt er "normalt".
Mamma til to tette Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. juli 2007 Hmm håpet jo kanskje at det tok litt lenger tid siden vi har hatt en så fin periode i det siste og så tenner som neste store utfordring ,-) HS sa at det kunne ta laaang tid med masse kløing før tennene kom så skal jeg begynne å smøre på nå, kan jo holde på i lang tid da? Som sagt har jeg ikke så god peiling på hva man smører på, kan man bruke det ubegrenset, over tid mener jeg?
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 10. juli 2007 #5 Skrevet 10. juli 2007 dentinox heter det du kan smøre på, fåes kjøpt på apoteket...kan smøres på opp til 5 ganger i døgnet....du ser fort om den hjelper eller ikke....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå