Gå til innhold

3 mnd og tenner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må innrømme at jeg ikke har satt meg sånn inn i tenner, trodde det var månedsvis til. Og det er det sikkert men de siste dagene har pjokken blitt gal etter å bite på ting, vært sutrete og sikkelet flommer over. Han har også hatt noe løsere mage, kan dette også være et tegn? Vet at man kan kjøpe noe for å smøre på gommene, skal man begynne med dette allerede så tidlig? Takker for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sønnen min fikk tenner rundt to mnd. Brukte dentinox på han da.

Skrevet

min bror fikk tenner da han var 3 mnd. Jeg var selv 5 mnd og andre i fam var ca 1 år. Enkelte kan være født med tenner. Så jeg tror alt er "normalt".

Skrevet

Hmm håpet jo kanskje at det tok litt lenger tid siden vi har hatt en så fin periode i det siste og så tenner som neste store utfordring ,-)

HS sa at det kunne ta laaang tid med masse kløing før tennene kom så skal jeg begynne å smøre på nå, kan jo holde på i lang tid da? Som sagt har jeg ikke så god peiling på hva man smører på, kan man bruke det ubegrenset, over tid mener jeg?

Skrevet

dentinox heter det du kan smøre på, fåes kjøpt på apoteket...kan smøres på opp til 5 ganger i døgnet....du ser fort om den hjelper eller ikke....:o)

Skrevet

Takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...