Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen. Prøver meg her da jeg ikke fikk noe respons på barnevognsdebatten. Har teutonia mykbag og lurer på om noen av dere bruker skinn eller bare et helseteppe nå i sommer ( som et ekstra underlag). Skal føde nå i midten av juli, men det har jo ikke vært spesielt varmt i sommer hittil, så hva anbefales? Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde den tråden i går....

 

Det er opp til deg selv egentlig. Bagen er varm nok som den er med helseteppe oppi....Det er ikke noe problem.

 

Jeg har bestilt xtra madrass til bagen jeg, da jeg synes den var for "hard" og "ekkel".... :/

 

Noen her inne brukte saueskinn eller helseteppe, så det er opp til deg selv egentlig.

 

Lykke til =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...