Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Srinkelbeskytteren jeg har i senga til knøttet har blitt så fryktelig slaskete... henger og slenger lisom. Knøttet er nå 5 mnd gammel og arm og bein fyker i alle retninger. Ganske så ofte så finner jeg han på tvers i senga eller så ligger han på siden med en fot eller arm ut av sprinklene. Lurer på om jeg er nødt til å kjøpe ny rinkelbeskytter...men lurer på om dette er noe man er nødt til å ha... kan de skade seg? I tilfellet vet dere om noen som er bra og ikke så fryktelig dyre.... de på barnas hus koster jo fort 400 kr...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet de selger noen på ikea, også har de vel noen billige på Princess. Ja, dyre de på på barnas hus, antar at det kanskje er babydan(?).. men sinnsykt god kvalitet på det merket da!

Skrevet

De sprinkelsengbeskytterne blir fort slaskete ja. Jeg invisterte i en dyr utgave, men den henger og slenger uansett. Om du har kjøpt sengen i Norge skal det ikke være mulig at barnet får hodet mellom sprinklene. Det er ikke lov å selge slike senger. Så man trenger ikke en slik beskytter. De fleste kjøper en slik for å gjøre sengen mer lun. Om ikke lenge vil barnet ditt kunne reise seg i sengen, og da blir beskytteren allikevel bli tråkket på, og like slaskete igjen.

Skrevet

Tusen takk for svar :) Da prøver jeg å ta bort hele sprinkelbeskyttelsen jeg. Regner med at knøttet sover godt bare han har bamsen sin inntil ansiktet sitt.. og smokken da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...