Habby Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Ok, dette hørte jeg idag av ei venninne..og jeg vet ikke om jeg tror på det eller om det er faktisk mulig! At man kan være gravid selv om har hatt mensen??
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 kan være gravid selv om man har hatt mensen men den mensen du får er ikke heilt lik den vanlige mensen du pleier å ha.
Athene75 Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 Jeg har en venninne som hadde mensen og likevel var gravid. Tror hun nesten blødde mer enn en vanlig mens den gangen jeg. Kanskje det var en uskyldig blødning hun hadde, men hun trodde iallefall at det var mensen
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 mamma hadde mens hver mnd frem til noen og tredve uker med lillebror. men var ikke mens, var noe i livmorsbunnen eller noe som blødde, og ikek slittet å produsere noen greier. he he *huske navn på ting er ikke dumt*... men det går ann. hører tils tadighet om at det skjer. de fleste har en mye mildere mens, uten smerter og med lettere blødninger. mange ganger blør man også fordi det har vært befruktet mer enn ett egg, og de resterende detter ut, og ett vokser og klarer seg fint
Lisa37 Skrevet 11. juli 2007 #5 Skrevet 11. juli 2007 Ikke for å ødelegge optimismen her men..... det er ikke vanlig for å si det slik........blør man etter at man har testet positivt, bør man kontakte legen. Mengden har jo så klart noe å si også, et par dråper kan være normalt, men "vanlig" mens skal man i utg. punktet ikke ha.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå