Gå til innhold

Illeluktende utflod??Å sæd som aldri kom ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den lukta på utfloden har jeg hatt ei stund nå...lukter fælt,vasker meg nedentil flere ganger om dagen?Noen som også har det..er i uke 39..å sæd som kom inn igår,har enda ikke kommet ut...Hvor er det blitt av???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo være det ikke kommer ut sæd fordi mannen din bare "faket" orgasme. Hvis han virkelig har fylt deg med sæd, så forsvinner det ikke av seg selv i løse luften. Menn kan også late som de får orgasme....

Skrevet

Eller kanskje det forsvant når du tisset? Er flere ganger jeg og samboeren min har sex hvor jeg ikke merker at sæden kommer ut igjen p.g.a jeg tisser med en gang etterpå. Og dersom dere har hatt ofte sex i det siste så kommer det ikke like mye sperm hver gang.. og da trenger man ikke nødvendigvis legge merke til det på papiret. (dersom du er en papirsjekker da :P)

Skrevet

Illeluktende utflod skal sjekkes av lege...... kan hende du har en uvi det er ikke bra for barnet!!!

Sæd forsvinner ikke av seg selv, men det er jo varierende mengder som kommer ut, og alt behøver ikke ploppe ut av vagina med en gang heller ......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...