Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 En god grunn til å dra på shopping har jeg nå, men hva slags kjole er lekker på en barbamamma-kropp liksom;-)) Hvor får man tak i det da???
Tiggywinkle Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Du, moten er jo velsignet for oss flergangsmammaer med litt mer mage enn for 20 år siden. Jeg kjøpte en ganske kul kjole på Mango i Vika. Sort og hvit, fin partykjole. På Biazuzzi på Strømmen Storsenter pleier jeg også å finne fine kjoler, og i år er det jo nesten bare A-fasong... Du finner sikkert noe fint.:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2007 Takk for tipset:-) Tar gjerne imot flere:-)
Trollmora Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 Barbamamma, den var god! Ikke så værst navn for ett nytt nick heller ) Det værste er ikke å finne kjoler med fin fasong, men når man i utgangspunktet er høy og dermed drar seg opp en str pga av det, så føler jeg at jeg har havnet over ytterkanten for å finne klær i vanlige butikker! Synes ikke det er så kjekt å gå på stormotebutikker med masse klær med "kjærring-snitt".
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. juli 2007 Nemlig! Jeg er jo også temmelig høy og rimelig blond som tonetroll så vakkert beskrev meg for 1 års tid siden;-) Og det er IKKE moro når det meste er laget for gjennomsnittet som er 1.72 og veier 60 kg......sutre sutre.... og finner jeg noe jeg liker, så kan du banne på at det er litt for kort i lengde eller på armer.............sutre sutre sutre.........MEN, jeg nekter å gi opp - jeg VIL ha ny kjole;-))
Natteravnen* Skrevet 15. juli 2007 #6 Skrevet 15. juli 2007 Vent med shoppingen til det blir en kald og sur regndag, du(og dei dagane er i fleirtal no) - då slepp du det kjoleproblemet, hihihihihihi c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. juli 2007 Jeg har antrekket klart nå jeg:-) NoaNoa reddet meg og med sko og veske som matcher antrekket så blir det jo bare lekkert:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå