Babyfacepsycho Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Hvor lang tid tok det for babyen og skjønne hvordan det fungerte? Kjøpte det til vesla idag, og hun skjønnte ikke helt, begynnte og bite på det grønne på den isteden for nettet. Men regner med hun finner ut av det ganske snart? =)
kvirrevirrevitt Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Hvor gammel er hun? Vår skjønte'n med en gang, men så er han 8mnd og veeeldig glad i eple, har det vist seg ) -Lukta det nok på lang avstand ) Vis henne? Så snart hun får smaken, så tenker jeg det blir vanskelig å ta den fra henne ) Tror kanskje noen av de mindre babyene syntes den blir litt stor/tung og vanskelig å kontrolere
Mayken Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 Hvor gammel er jenta di da? Ina fikk sin da hun var ca 4 mnd, hun forstod det med en gang.
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 jeg kjøpte oxo en sånn til snppa i dag og hun var heller ikke sånn over innteresert i den...hun er 5 måneder....ga henne vannmelon i den....kanskje prøve noe annet....??? men stapper dere den helt full, eller tar dere bare litt i den....???
selfangerkjerringa Skrevet 10. juli 2007 #7 Skrevet 10. juli 2007 Et lite nett som en kan putte f.eks pære, melon osv i, så babyen kan mumse ivei på dette uten å få frukta i halsen.
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 11. juli 2007 #8 Skrevet 11. juli 2007 ka-ping, er kanskje litt sent å svare nå men prøver alikevel jeg...) baby feeder kjøpte jeg på baby shop i fredrikstad, men regner med at alle baby shop butikkene tar inn så og si det samme....)
Shabby Cheap Chic Skrevet 11. juli 2007 #9 Skrevet 11. juli 2007 bor du nær lillestrøm og babyshoppen der så er det utsolgt.. var der i går å skulle ha...
Babyfacepsycho Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 11. juli 2007 På babyshoppen i oslo kjøpte vi. Nå har dem bare 2 pakk igjen. Vi kjøpte den siste pakken med bare en. :-P Ville ikke kjøpe en 2 pakk til og begynne med siden vi ikke visste om hun kom til og like det. Idag har hun begynnt og skjønne det litt bedre. =) Koste seg med vann melon i den idag. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå