kvirrevirrevitt Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Min andre fødsel..Renselsen varte lenge, stoppet, og så begynte jeg å få litt mye utflod, noen ganger m litt rosa i. Satt så innn hormonspiralen (før mens var kommet tilbake) -og hadde som følge av dette hyppige småblødninger, som har roet seg nå... ...MEN det er liksom så veldig ofte brunt i utfloden (har alltid hatt mye utflod... har forressten aldri brukt det ordet så mange ganger på en gang, før! -Sammen m smerter i livmor/eggstokker. + anfall av pms.. Merker skikkelig at det "henger sammen". Men det som jeg syntes er litt merkelig er at det virker som om det blir framprovosert av sex!!! Høres helt merklig ut, jeg skjønner det, men vi har ikke sex så ofte for tiden (nattevåking m minstemann ), og det virker som om at vær gang det har "blitt no' på meg" så får jeg litt småbødning/blod i utfloden, så vondt+helt ko-ko-psykobitch-humør. Så enten så er det noe galt, siden jeg får småblødninger etter sex.... eller så blir jeg hormonellt forstyrret av sex, og får menstruasjon.... ???? Ellers har jeg ikke vondt eller blødninger eller noen andre plager.. 8mnd siden fødsel, -satt inn hormonspiralen i januar.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Hei! Vet du jeg har også nå lignede, satte å lette etter noen som kansje hadde svar på dette... Men jeg bruker p-piller å ikke spiral..
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Sånn jeg og, med kobberspiral. Småblør og får mer utflod etter sex. Jeg antar livmortappen min og slimhinnene er så skjøre at de ikke tåler sex og spiral sammen. Plages ikke så mye, bortsett fra at jeg må bruke truseinnlegg en dag etterpå.
Gjest Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Sånn hadde jeg det mye da jeg brukte kobberspiral.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 Blødning etter sex og gjerne i kombinasjon med smerter kan være tegn på celleforandringer og bør tas opp med legen.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 overstående råd er nok lurt, og er absolutt ein ide om det blir større mengder blod,men eg vil og sei at eg hadde det når eg brukte spiral,hormon, og den vanlige,husker ikkje heilt.Men iallefall hormonspiralen.Slimhinnene blir litt endra pga hormonpåverknaden. Klem frå sjukepleier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå