Gå til innhold

Er Jeg Virkelig Gravid, Eller?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jo, så hadde jeg min siste mens i Mars (25. Mars). Hadde litt kvalme i April (kanskje jeg bare innbilte meg det?).

Dro til legen i Mai, og fikk bekreftet graviditet. Var da 8 uker på vei. :-O Gleden er stor, og nå bare teller jeg dagene ned til termin 1. Januar '08. :)

MEN! Jeg føler meg IKKE gravid! Jeg vet det høres rart ut, men slik er det. Ikke har jeg hatt noen graviditets symptomer, ikke har jeg fått noen mage. Er nå i uke 16, og har blitt mer pinglete enn det jeg var før. :-| Magen går heller innover enn utover, og ikke føler jeg noen form for ubehag eller kvalme. Er jeg virkelig gravid? Er alt normalt?

Skal på ultralyd 1. August, og gruer meg noe sinnsykt! Tenk om det er noe galt?! :-/

Uff, blir gærn av alle tankene.

Noen andre som har det som meg?

*frustrert*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan få låne noen svangerskaps plager av meg, har nok av de.

Har heller ikke fått noe mage, fikk ikke så mye sist heller. Er nå i uke 16.

Lykke til på ul og resten av svangerskapet:o)

Skrevet

Hei.

Hvis du er 16 uker på vei kan du jo gå til en lege eller jordmor og lytte til hjertet på barnet!!

Det er en veldig spesiell opplevelse første gangen, og du vil få en bekreftelse på at du virkelig har en baby inni magen din!!

Husk at alle svangerskap er ulike. Noen går ned i vekt første tiden, og ikke alle er kvalme, svimle osv. Antageligvis er alt i skjønneste orden med babyen din.

Ikke vent til i august. Det er ikke bra å gå å være bekyret så lenge. Jordmor og lege er der for å støtte deg!

Lykke til!!

Skrevet

En kollega av søstra mi skulle ut i permisjon og folk lurte på hvorfor.

"jo, jeg skal ha barn, er 8 mnd på vei"...

Noen blir ikke så store lille venn :-)

Og lol til deg Reflex,. Nok av plager å låne bort ja :-) hehe

Skrevet

Ta deg en tur til jordmor/lege du og få bekreftet at det virkelig er noe der. Husker jeg og var skeptisk til å begynne med, til jeg hørte det vidunderlige hjerte slå:) ikke no vits å være bekymret, bare ring og avtal time med en gang!

Skrevet

Vet hvordan det er...

Var en tur ute (sjåfør) da jeg var 7 mnd, å på slutten av kvelden kom en fyr bort til meg; "Ikke for å være frekk, men er du kanskje gravid??". Joda, så stor var jeg, å ennå hadde jeg på meg en svart tilsittende kjole..

Du får ta kontakt med lege å få de til å sjekke. Lykke til.

Skrevet

*Pheww* Var godt å høre at det er normalt som bare det å være engstelig som meg!

Skal få ringt legen min imorgen, og bestille time. Gleder meg til å høre på hjertelyden! ^_^

Takk til alle som tok seg tid til å svare! :)

*frustrert*

Skrevet

Tror ikke du trenger å uroe deg. Det er slik at noen faktisk bærer barnet mere inne i kroppen enn utenpå!!

Selv har jeg et veldig kort liv så her poppet det ut fort, men kjenner flere som ikke har fått mage før etter 5 - 6 måned!!

Skrevet

Jeg hadde også helt flat mage og ingen symptomer i uke 16. Nå i uke 26 har magen eksplodert og jeg har fått en fin liten kul, men er fremdeles ikke stor. Tror ikke du trenger å bekymre deg, nyt heller tiden uten plager for det blir sikkert tussig etterhvert som du kommer lenger:)

Lykke til med svangerskapet.

Skrevet

Det er godt å vite! :)

Er ganske liten av meg også, er rundt 162 cm bare, og veier ikke mer enn 49 nå.

Får håpe alt er bra da, gleder meg til ultralyd nå! :) *weee*

*frustrert*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...