Lykkeliten og jeg Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Altså... Sånn som jeg har forstått det, så er det da jm som drar i livmormunnen for å sette litt fortgang i ting...? Men (nå er det litt flaut å spørre).. men åssen gjør hun det? Må man da opp i den titt-tei stolen og inn med en sånn åpne-ting? Hvordan får hun tak uten å bruke en tang, lurer jeg på... For den sitter vel et lite stykke oppi der vel? *gruble gruble*
3herligebarn Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Ikke flaut:) Jeg lå i vanlig seng og hun brukte bare fingrene. Litt ubehagelig, men tar ikke lang tid.
tripp-trapp-tresko-mamma:o) Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 Jordmødre har lange fingre;o) Alt siger liksom ned når man er gravid, har ialle fall gjort det her;o) Du må nok opp i stolen. Sjekk denne linken: http://www.babyverden.no/templates/QApage____7290.aspx Lykke til )
Lykkeliten og jeg Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. juli 2007 Ok. takk =) (æææsj hehehe ;o)
&susy& Skrevet 10. juli 2007 #5 Skrevet 10. juli 2007 Jeg har blit strippet tre ganger. Har aldri vært oppi stolen. Har alltid ligget i en seng med bena litt bøyd og samlet. Ikke noe fælt i det hele tatt, bare litt ubehaglig. Vanlig GU er værre spør du meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå