Silkemage Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Et spm. til dere som kjenner når dere har EL. Hvor lenge/mange dager kjenner dere symptomer nedentil? Og hva er symptomene? Jeg venter EL i disse dager, og har hatt en slik "brennende/lynende" følelse midt over symfysen og på begge sidene siden lørdag. Takker for svar =)
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 eg har mensen smerter i ei uke ca ette egget har sluppet så er eg heilt normal ei uke så får eg mensen. åsså får eg mer sex lyst=) noe vålsomt=)
OhMyGod!!! Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 når jeg har eggløsning kjenner jeg det so om det er akkurat det sekundet egget løsner, skikkelig *pang* så gjør det vondt! varer kanskje noen timer i det lengste,så er det ok igjen:)
*Vi blir 5* Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 Jeg har vondt (som mensen) omtrent en uke før el testen blir pos,derfra har jeg litt vondt helt frem til TR
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 10. juli 2007 #5 Skrevet 10. juli 2007 hei hei. jeg kjenner fra ca 3-4 dager etter at mens gir seg. tror det bare er at egget vokser. dagen jeg har el har jeg alltid ett par timer hvor det er ekstra vondt, innbilder meg at det er når egget faktisk slippes (klarer ikke å ha sex pga ondtene) utover dette har jeg el smerter til ca en uke etter el, så fri noen dager før menssmertene begynner å bygge seg opp..
Lisa37 Skrevet 11. juli 2007 #6 Skrevet 11. juli 2007 Bare lurer på en ting, ikke for å være kvalm:-) men dersom dere vet akkurat når dere har eggløsning er det noen andre grunner til at dere ikke har blitt gravide? Bare lurer..... ikke vondt ment....
Silkemage Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. juli 2007 Ja, det var jo et lurt spm. Men ser at flere har ELsmerter/symptomer over lengre tid, kan jo være vanskelig å treffe på akkurat riktig tidspunkt likevel. Kan jo være at noen f.eks jobber turnus/skift som meg, eller at andre ting spiller inn. Vet ikke. Jeg har aldri kjent EL symptomer før, så jeg bare lurte litt rundt dette nå, da det kjennes ut som det skjer noe neddi der =)
Kiwi med maispire Skrevet 11. juli 2007 #8 Skrevet 11. juli 2007 Jeg får intense smerter som varer i kanskje 10 minutter. Kjennes ut som luft som sitterfast eller lignende... det er vondt:S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå