Nivea30 Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Eller er det like normalt å ikke få det? Jeg hadde el forrige tirsdag, og har ikke hatt noe som helst blødning til nå. Håper ikke det betyr at alt håp er ute...
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Tror ikke alle har det... Jeg tenker nå at håpet ikke er ute før mensen kommer.. he he.. Jeg hadde el på onsdag. Har heller ikke blødd noe enda. Vi har IKM nesten samtidig vi da... Moro!!!
Nivea30 Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2007 Ja, det blir noen spennende dager nå fremover. Jeg har sinnsykt med mensmurring, kjennes ut som tr er på vei hvert øyeblikk. Men denne gangen traff vi akkurat på el-datoen, så jeg håper så iiinderlig....
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 Er jo en del jenter her inne som har hatt mensmurringer såpass tidlig som har fått full klaff! Jeg har en del stikkinger, er oppblåst og sånn. Vi og traff på el så vi får nå bare håpe at vi begge flytter over på 1. tri neste uke!
Athene75 Skrevet 10. juli 2007 #5 Skrevet 10. juli 2007 Tror det er svært få som opplever festeblødning. Ved forrige graviditet hadde jeg det ikke, men denne gangen hadde jeg det.
Nivea30 Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. juli 2007 ok, takk for svar. Da får jeg bare smøre meg med tålmodighet frem til søndag:)
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #7 Skrevet 10. juli 2007 Du skal teste på søndag? Så spennende! Få høre åssen det går da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå