Anonym bruker Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Xen min pappaen til jenta mi, har altid vært utro mot alle damene sine. Uansett hvor lenge han har vært sammen med dem, barn eller ikke så er han utro og er sikkelig drittsekk. Jeg er så glad at det er slutt for da slipper jeg og snuppa alt dette tullet. Han har fått seg ny dame som jeg kjenner og hun mener da at hun skal forandre han og at han ALDRI kunne ha vært utro mot henne. (yeah right) De har knapt holdt på i 2mnd men han har allerede klart og fylle masse tull i hode på henne. De kan høres ut som om jeg er sjalu på forholdet dems men tvert i mot, jeg er faktisk glad for og bli kvitt han dritten. Men saken er da at jeg kjenner hun jenta og hun er ellers en grei jenten med en god jobb. Men hun har blitt så manipulert av han at hun tror hun kan forandre han. Han har til og med sagt her om dagen at han ALDRI kommer til og forandre seg fordi det er bare sånn han er. Så hva tror dere jenter? Er hun jenta bare naiv og sånne menn forandrer seg aldri. Eller er det noen håp for han?
AneB Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Jeg tror faktisk det er håp for alle, med den riktige partneren. Om det gjelder eksen din og den nye dama hans, det vet jeg ikke.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 en gang utro altid utro. men det er meg da. jeg er litt negativ på sånne ting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå