så var vi 4 Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Sitter med ps2, pc'en, en baileys med is og det regner ute. Kan det bli noe bedre?!
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 vil du bytte ? eller ha selskap ? jeg kjeder meg !!
så var vi 4 Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. juli 2007 Ja bare hiv deg på sykkelen og kom hit, har to flasker vin i kjøleskapet og to cider
så var vi 4 Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. juli 2007 Nei dette er penger jeg henta fra kontoen til Martin, vil ikke bruke mine egne penger vettu Og jeg bare tulla om kontoen, så dere som skal slakte meg får komme tilbake en annen dag
AneB Skrevet 10. juli 2007 #6 Skrevet 10. juli 2007 Og jeg bare tulla om bidraget. Bidraget går til BARNA!!!
så var vi 4 Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. juli 2007 til barna?! øhm, ja det var det jeg og mente
AneB Skrevet 10. juli 2007 #8 Skrevet 10. juli 2007 Hehe, vi drar den ikke særlig lenger i dag, vel..?
så var vi 4 Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 10. juli 2007 nei jeg vet ikke riktig, du får starte å dra så kan jeg skyve litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå