Gå til innhold

Ah som jeg koser meg


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter med ps2, pc'en, en baileys med is og det regner ute. Kan det bli noe bedre?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vil du bytte ?

eller ha selskap ?

 

jeg kjeder meg !!

Skrevet

ØØEEY!!! Har du fått bidrag IGJEN???

Skrevet

Ja bare hiv deg på sykkelen og kom hit, har to flasker vin i kjøleskapet og to cider :D

Skrevet

Nei dette er penger jeg henta fra kontoen til Martin, vil ikke bruke mine egne penger vettu :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Og jeg bare tulla om kontoen, så dere som skal slakte meg får komme tilbake en annen dag ;)

Skrevet

Og jeg bare tulla om bidraget. Bidraget går til BARNA!!!

Skrevet

til barna?! øhm, ja det var det jeg og mente ;)

Skrevet

Hehe, vi drar den ikke særlig lenger i dag, vel..?

Skrevet

nei jeg vet ikke riktig, du får starte å dra så kan jeg skyve litt :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...